על העיצוב והמידות עוד מוקדם לדבר, אך בב.מ.וו מציינים כי שפת העיצוב תואמת לדגמי ב.מ.וו הנוכחיים, אם כי על-פי התמונות ניתן לומר כי גריל הכליות המפורסם שמר על מידות פרופורציונליות לעומת אלא של סדרה 4 החדשה למשל. לצד זאת ב.מ.וו מדווחים על שיפור באווירודינמיות, בעיקר בגרסאות M.
לעומת גרסת הגראן-קופה, בב.מ.וו מציינים כי נקודת החוזק של סדרה 2 קופה היא ההנעה האחורית והמנועים החזקים, כאשר אלו ימשיכו עימה גם בדור החדש כולל מנוע 6 צילינדרים בטור – לעומת מנועי 4 צילינדרים שמותקנים בסדרה 1. עוד מתארת ב.מ.וו כי חלוקת המשקל נושקת ל-50:50, המרכב הוקשח ב-12% ורוחב הסרנים הקדמיים והאחוריים גדל גם הוא מה שסייע לא רק לאחיזה אלא גם לצמצום רכינת המרכב. לאחר מבחנים רבים במסלול ובכביש מוסרת ב.מ.וו כי התנהגות הכביש שופרה, יחד עם יכולת שליטה טובה יותר בביצוע החלקות כוח ("דריפט"). כמו כן, כסטנדרט ישנה מערכת בולמים משופרת המסוגלת להגיב (באופן מוגבל) לשינויים קלים בכביש, ולצידה יוצעו בולמים אדפטיביים. תגובות ומשקל ההגה שופרו כאשר הגה בעל יחס תגובה משתנה יוצע כאופציה.
בראש ההיצע תוצג גרסת M240i xDrive אשר נהנית ממנוע בנפח 3.0 ליטרים בתצורת 6 צילינדרים בטור והנעה כפולה המוכוונת יותר לטובת הנעה אחורית. הספק המנוע עומד כעת על 374 כ"ס (תוספת של 34 כ"ס לעומת הדור היוצא) והוא משודך כבעבר לתיבה אוטומטית עם 8 הילוכים. צריכת הדלק המשולסת עומדת על 12.2 ק"מ לליטר (ועד 21.7 ק"מ לליטר עם יחידת ההנעה החסכונית ביותר), אך זהו פרט שככל הנראה יענן פחות את רוכשי גרסה זו, לעומת פריטים כמו דיפרנציאל אחורי נשלט אלקטרונית אשר מסוגל גם ליצור אפקט נעילה.
פורסם לראשונה ב- 18.05.21
למאמר זה התפרסמו 0 תגובות