איסוזו די מקס הוא אב הטיפוס לטנדרים היפניים. הדי מקס הוא פועל אפור מצטיין: סוחב, נוסע, וממשיך לסחוב. כמקובל בקטגוריה, אין טעם לצפות לנוחות, מרווח ואיכות חיים ברמה גבוהה. הטנדרים היפניים עושים רק מה שמבקשים מהם, ועושים זאת מצוין. בשנים האחרונות, הצטייד צה"ל בכלים רבים מדגם הדי-מקס, אשר החליפו בשורותיו את טויוטה היילקס.
בחרו איסוזו די מקס מהשנתון הרצוי
הדור השלישי של איסוזו די מקס מקפיץ את הטנדר הפופולרי שלב אחד קדימה. מנוע הדיזל 1.9 ליטרים שלו נותר זהה עם 163 כ"ס ונתון מומנט מירבי של 36.7 קג"מ והוא מגיע עם תיבה ידנית...
החל מ 214,990 ₪
איסוזו די-מקס, אחד הרכבים הכי מצליחים בשוק הטנדרים הישראלי מאז ומעולם, העלה את הרמה. בדור השלישי שהגיע לישראל ב-2021 הוא מעוצב יותר ובעיקר איכותי יותר. תא הנוסעים אמנם פשוט...
הדור הראשון של איסוזו די מקס היה כלי עבודה קשוח וגם הדור השני צפוי לשרוד קילומטרים רבים. למרות זאת הדור השני פחות ספרטני ויותר נוח לנסיעה. ההספק של המנוע נשאר זהה (163 כ"ס)...
איסוזו די מקס הוא הבחירה של צה"ל, שהעדיף אותו על פני טויוטה היילקס הוותיק. הבחירה הזו לא הגיעה משום מקום - הדי מקס הוא הלהיט המוביל בשוק הטנדרים בישראל בשנים האחרונות....
יכולות השטח של הדי מקס בסיסיות לעומת כלים מתחרים, אבל על הכביש הוא עושה את העבודה היטב. הדי מקס הוא כלי שנועד לגמוע קילומטרים רבים, ולכן הוא מכוייל על הצד הנוקשה.
איסוזו די מקס הוא הדגם היחיד של איסוזו שמשווק בישראל בשנים אחרונות, ולכן ההצלחה שלו עשויה להפתיע.