סדרה 3 של במוו היא להיט ותיק של היצרנית הגרמנית באירופה. לאחרונה היא אפילו עקפה במכירות את הדור הקודם של המונדיאו המצליחה של פורד, למרות תג מחיר גבוה בהרבה. אך הדור האחרון של סדרה 3, שהוצג בשנת 2005, זכה לביקורת רבה על עיצובו, עליו אחראי המעצב האמריקאי כריס באנגל. כעת, זוכה סדרה 3 למתיחת פנים משמעותית, עליה אחראי מעצב במוו החדש, אדריאן ואן הוידונק.
מתיחת הפנים מגיעה לקראת תערוכת פריז הקרובה, שתערך בספטמבר. השינויים משמעותיים בהשוואה למתיחות פנים רגילות: הגריל ומכסה המנוע עוצבו מחדש, וקיבלו צורה הדומה לזו של האחות הגדולה, הסדרה 7, שנמתחה אף היא לאחרונה. בנוסף, חודשו הפנסים מאחור ומקדימה. בתא הנוסעים, במוו מבטיחים שיפור באיכות החומרים, יחד עם גרסה מחודשת של מערכת ה iDrive. הדגם החדש יציע מערכת שמע מבוססת דיסק קשיח, בנפח של 80 ג'יגה.
בתחום המנועים אין שינוי משמעותי, והסדרה 3 צפויה להיות משווקת עם היצע המנועים הנוכחי. עם זאת, לראשונה בתולדות סדרה 3 – תגיע גרסת דיזל לארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות. האמריקאים אינם נוהגים לקנות מנועי דיזל מטעמי מחיר (הדיזל בארה"ב יקר משמעותית מהבנזין) ותדמית, ולכן צריכים סיבה טובה לעבור למנוע אותו הם זוכרים במעורפל כמטרטר ומסריח. במוו שמחים לספק להם את הסיבה הזאת בדיוק: מנוע טורבו כפול בנפח 3.0 ליטרים, המפיק 265 כוחות סוס עוצמתיים ונתון מרשים של כמעט 60 קג"מ מומנט.
סדרה 3 החדשה תוצג לראשונה בתערוכת פריז בספטמבר-אוקטובר, ומיד לאחריה צפוי להתחיל שיווקה באירופה ובארה"ב. אל כבישי ישראל היא צפויה להגיע בתאריך סמוך לתחילת שיווקה באירופה, כלומר בסביבות סוף 2008 או תחילת שנת 2009.
לדגמי במוו בישראל -במוו
פורסם לראשונה ב- 13.06.08
למאמר זה התפרסמו 1 תגובות