הונדה ג'אז החדשה שומרת על אותו מבנה יעיל ומרווח של הדור הראשון: מונובוקס (קופסה אחת); לא שגרתי בקבוצת הקטנות, אך יעיל מאוד בניצול מירבי של חלל הפנים והג'אז נהנית ממרחב פנימי רב, גם ביחס למכוניות מקבוצות גדולות יותר. המושב האחורי ניתן להזזה וכן מתקבלת אפשרות להגדיל עוד יותר את מרווח הרגליים לנוסעים, על חשבון נפח תא המטען.
הדגם החדש גדל במימדיו לעומת הדגם הקודם: בסיס הגלגלים צמח בחמישה סנטימטרים ועומד על 250 ס"מ, האורך גדל בחמישה סנטימטרים וחצי ל- 390 ס"מ, לרוחב נוספו 3.5 ס"מ (171 ס"מ) והגובה נשאר 152.5 ס"מ.
הג'אז נהנית מיחידת הנעה יעילה וחסכונית, הכוללת מנוע בנזין 1.3 ליטר עם 100 כ"ס, אליו משודכת תיבת 5 הילוכים ידנית או תיבת הילוכים רציפה שלה 7 יחסים קבועים מראש, הניתנים להחלפה באמצעות מנופים מאחורי ההגה. בארה"ב מוצעת גם גרסת 1.5 ליטר, 118 כ"ס.
הדגם הראשון הצליח לא רע בשוק הישראלי חובב הגודל ועל אף תג מחיר גבוה יחסית; כמה יעלה וכמה יצליח הדגם החדש? צריך לחכות.
הונדה ג'אז החדשה צפויה להגיע לארץ בקיץ 2008. המחיר עדיין לא ידוע.
הונדה ג'אז 2008. קטנה וחכמה
לדגמי הונדה בישראל - הונדה
פורסם לראשונה ב- 11.12.07
למאמר זה התפרסמו 0 תגובות