דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

השור הזועם הושתק – למבורגיני חשפה חשמלי ראשון

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • הלנזדור יהיה חשמלי ראשון ללמבורגיני
  • עם מרכב קופה מוגבה לארבעה נוסעים
  • ייצור סדרתי רק בעוד חמש שנים
למבורגיני לנזדור

בכוח החשמל: למבורגיני חשפה בתערוכת מונטריי בפיבל ביץ' קליפורניה, את הלנזדור, קונספט לחשמלי ראשון עבור יצרנית רכבי הספורט האיטלקית. אבל לכביש הוא לא צפוי להגיע בקרוב, אלא רק בעוד כחמש שנים. הוא יהיה דגם רביעי באולם התצוגה של למבורגיני, לצד הרוולטו ההיברידית, כמו גם המחליפים להורקאן ולאורוס שצפויים לקבל מערכת הנעה משולבת חשמל ובנזין.

צפייה בתוכן השור הזועם הושתק – למבורגיני חשפה חשמלי ראשון

לדברי למבורגיני, הלנזדור ינסה לגשר על הפער שבין דגמי הספורט לרכב הפנאי, עם תצורת קופה, מרווח גחון מוגדל ומקום לארבעה נוסעים בוגרים. למבורגיני ממעטת במידע טכני, אך מציינת כי מערכת ההנעה תהיה כפולה, עם הכוונת מומנט מאחור, בעוד מערכת המיתלים משלבת קפיצי אוויר מאחור.

למבורגיני לנזדור

לדברי היצרנית, מחשב ניהול מערכות דינמיות המכונה LDVI (ר"ת Lamborghini Dinamica Veicolo Integrata) ניזון מיותר חיישנים עם אפשרויות התאמה נרחבות מבדגמי הבנזין. מערכת ALA (ר"ת Aerodinamica Lamborghini Attiva) כוללת מסיטי אוויר אקטיביים המקטינים את מקדם הגרר או מגבירים את כוח הצמדה.

בין ספורט לפנאי: העיצוב החיצוני מאמץ מוטיבים מוכרים של היצרנית מסנטה אגתה, לרבות החרטום עם יחידות תאורה צרות, כונסי האוויר ומסיט אוויר גדול מאחור. ידיות פתיחת הדלתות חבויות על מנת לצמצם את מקדם הגרר, בעוד חישוקי "23 מיועדים להפחתת מערבולות.

למבורגיני לנזדור

עיצוב הפנים מרשים לא פחות עם קונסולה גבוהה בעיצוב האות Y, המפרידה בין הנהג לנוסע ועליה מתגי הפעלה שונים (מערכת שמע, מיזוג), עם מתג הנעה המוכר של היצרנית בחלקה התחתון. על ההגה ממוקמים מתגי שליטה במערכות מכאניות, בעוד צמד מנופים גדולים מאחוריו אחראים כנראה לשליטה ברגנרציה.

מול הנוסע מוצב מסך עם תצוגת נתונים על מצב הרכב בעוד הגג עשוי משלושה חלונות שמש. כמקובל בחשמליות מודרניות, יש תא מטען מלפנים ותא נוסף מאחור עם אפשרות להגדיל אותו משמעותית באמצעות קיפול גב צמד המושבים האחורי.

תא הנוסעים עשוי כמעט כולו מחומרים ממחוזרים וידידותיים לסביבה לרבות תפרים מניילון ממחוזר וחלקי קרבון ממוחזר, בעוד פנים המושבים מיוצר בהדפסת תלת-מימד מבקבוקי פלסטיק ממחוזרים או צמר מכבשי מרינו אוסטרליים.

למבורגיני לנזדור

מה אנחנו חושבים: המעבר של למבורגיני להנעה חשמלית מעמיד אתגר משמעותי ליצרנית ביכולת לשמר את מאפייניה המסורתיים. שכן הוא מבטל את אחד מסימני ההיכר הבולטים ביותר שלה - פס קול דרמטי. מצד שני, המעבר לחשמל רק בעוד חמש שנים נראה לנו כפספוס. ימים יגידו.

למאמר זה התפרסמו 10 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה