בתחום הנעה, כצפוי - יונדאי בחרו להמשיך עם היצע המנועים של הגטס, בהם שני מנועים רלוונטיים לישראל: מנועי בנזין בנפח 1.4 ו-1.6 ליטרים, עם 97 ו-126 כ"ס בהתאמה, כאשר האחרון לקוח מה-i30 המוכרת. מצפים לביצועים נאים בגרסה האוטומטית? עדיף לשכוח מזה. תיבת ההילוכים מהסוג החביב על הישראלים תגיע במקרה זה בדמות תיבה מיושנת ועצלה בת 4 הילוכים שתפגע ללא ספק בביצועים. המעוניינים (כן, גם בישראל) יוכלו לרכוש את ה-i20 גם עם תיבת הילוכים ידנית בת 5 הילוכים.בנוסף לגרסאות הקונבציונליות של ה-i20, יונדאי תציג גרסה ידידותית לסביבה של הסופרמיני, בהמשך לטרנד המקובל בקרב יצרניות אירופאיות. גרסה זו תקרא Blue, ותציע מנוע 1.4 ליטר, טורבו דיזל ותיבת הילוכים בת 6 יחסי העברה (להבדיל מהגרסה הרגילה, בעלת 5 יחסי העברה), יחד עם שיפורים אירודינמיים קטנים – המביאים לידי פליטת פחמן דו-חמצני צנועה של 99 קג"מ ותצרוכת דלק ממוצעת של 25 קילומטר לליטר. גרסה זו תוצג יחד עם אחותה הסדרתית בתערוכת פריז באוקטובר הקרוב, כדגם תצוגה – אך היא צפויה להגיע ליצור סדרתי כמו ה-i20 הרגילה.
כאמור, ה-i20 תוצג בתערוכת פריז אשר תפתח באמצע אוקטובר 2008, ושיווקה באירופה צפוי להתחיל לקראת 2009. ה-i20 תגיע כמובן לישראל, אך בשלב זה לא ידועים תאריכים מדויקים – סביר להניח שבחודשים הראשונים של 2009. בשל הגדילה בגודל ובאבזור, סביר להניח כי יבואן יונדאי בישראל, כלמוביל, יתקשה לשמור על המחיר הנוכחי של הגטס, אך אין מידע לגבי מחירים מדוייקים. ולנו נשאר רק לקוות שה-i20 תשווק בגרסת הליסינג הבסיסית הפופולרית עם יותר כריות אוויר מהגטס הבסיסית – לה היתה בעבר כרית אוויר אחת בלבד.