דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

כבר לא קרוסבק: DS7 מתחדש

Getting your Trinity Audio player ready...


DS7 קרוסבק הוצג ב-2017 והיה לדגם העצמאי הראשון של מותג היוקרה הצרפתי DS, מבית פיג'ו-סיטרואן. כעת מציגה היצרנית מתיחת פנים לדגם הכוללת עדכוני עיצוב ויחידת הנעה חדשה, ועל הדרך משמיטה את הכינוי "קרוסבק". לקוחות אירופאיים יוכלו להזמין את הדגם המעודכן כבר בעוד שבועיים, אך מהיבואנית לובינסקי נמסר כי השיווק בישראל צפוי להיפתח רק במהלך השנה הבאה.

בחזית העיצוב השתנה באופן מהותי, כאשר יחידות התאורה הראשיות הפכו צרות ומחודדות יותר, ומתחתיהן נוספה תאורת לד המורכבת מ-5 פסי לד הבוקעים מתוך משטח פוליקרבורנט מוחלק. הסבכה הקדמית גדלה למימדי ענק, ואילו גימורי הכרום בחלק התחתון הוחלפו בצביעה שחורה.

DS7

יחידות התאורה הראשיות מלפניום מבוססות כעת על טכנולוגיה חדשה עם 3 מודולים נפרדים בכל גוף תאורה, כאשר טווח ההארה עלה ל-380 מטרים ורוחב האלומה - במהירויות של עד 50 קמ"ש - מגיע ל-65 מטרים. המודול החיצוני בכל אחד מגופי התאורה מסתובב בהתאם לזווית ההיגוי, על מנת להאיר אל תוך פניות חשוכות.
גם בחלק האחורי יחידות התאורה הפכו צרות וארוכות יותר, וכן קיבלו גימור מתכתי כהה שמדגיש את דוגמת היהלומים. לדלת תא המטען נוספו קווים זוויתיים, והכיתוב DS Automobiles מחליף את הכיתוב Crossback של הדגם היוצא. בנוסף, מסגרות חלונות הצד ופסי הגגון זכו להשחרה, בעוד חישוקי הגלגלים עוצבו מחדש וקיבלו שיפור אווירודינאמי.

DS7

בתא הנוסעים יוצע מעתה גוון חדש, אפור-פנינה-בהיר, לריפודי עור הנאפה. דיפוני עור חדשים נוספו על לוח המחוונים ובדלתות, כאשר ב-DS מתעלמים באלגנטיות מהטרנד האקולוגי והמעבר לצמחונות, ומצהירים כי כל ריפודי העור "מגיעים מפרות שגודלו לבשר ורעו בשדות ללא גדרות תיל".

מסך המולטימדיה בגודל 12 אינץ' זכה לממשק משתמש חדש ואינטואיטיבי מבעבר, וגם ללוח המחוונים הדיגיטלי - בגודל זהה - ישנו עיצוב חדש.

DS7

בנוסף לגרסאות הפלאג-אין הייבריד המוכרות, עם 225 כ"ס והנעה קדמית או 300 כ"ס והנעה כפולה, תוצע מעתה גם גרסה כפולת הנעה עם הספק של 360 כוחות סוס - נתון שמופק באמצעות מנוע טורבו-בנזין (1.6 ליטרים) עם 200 כ"ס, וצמד מנועים חשמליים בהספקים של 110 כ"ס מלפנים ו-112 כ"ס מאחור.

הגרסה החזקה של ה-DS7 תוצע מרכב שהונמך ב-15 מ"מ ומפשק סרנים שהורחב ב-24 מ"מ מלפנים ו-10 מ"מ מאחור, לטובת שיפור היכולת הדינאמית. הבלמים הקדמיים יהיו בקוטר של 380 מ"מ ואילו התאוצה ל-100 קמ"ש אורכת 5.6 שניות, 3 עשיריות השניה מהר יותר לעומת גרסת ה-300 כ"ס המוכרת.

DS7

כל הגרסאות ההיברידיות-נטענות ישווקו עם סוללה חדשה בקיבולת של 14.2 קוט"ש, תוספת של קוט"ש יחיד לעומת הדגם היוצא. בהתאם, טווח הנסיעה השתפר מ-59 ל-65 קילומטרים, כאשר טעינה ביתית בקצב של 7.4 קילוואט מאפשרת למלא את הסוללה בתוך כשעתיים. לצידן של ההנעות ההיברידיות תוצע גם גרסת דיזל עם 130 כ"ס. בשלב זה לא ברור אם מנועי הדיזל החזקים יותר ומנוע הטורבו-בנזין המוכר יחזרו לשיווק.

מפרט האבזור כולל כבעבר מספר פריטים יחודיים, בהם מצלמה הסורקת את פני הכביש לטובת התאמת בולמי הזעזועים לספיגה מדויקת, מערכת לראיית לילה, ניטור מצב הנהג באמצעות סריקת רשתיות העין ועוד. המערכת לבקרת שיוט אדפטיבית תוכל מעתה להגיע לעצירה מלאה ולהמשיך לאחר מכן בנסיעה גם ללא מעורבות הנהג. 

למאמר זה התפרסמו 0 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה