המתמודד של ניסן בפלח רכבי הכביש-שטח "העירוניים" בגודל בינוני לא הצליח להותיר עד כה חותם מהותי על השוק. המצב עשוי להשתנות כאשר יגיע אלינו בקרוב הדור החדש של הרכב. ניסן X טרייל החדש לא עבר רבולוציה עיצובית אלא אבולוציה. הכלי נראה מעודן יותר מקודמו עם חרטום בעיצוב חדש ודלת אחורית חדשה, שמעניקה לו מראה יותר מודרני ומלוטש. הוא גדול מקודמו בכל הממדים: תוספת של 17.5 ס"מ לאורך (4.63 מ' בסה"כ), 2 ס"מ לגובה ו-5 מ"מ לבסיס הגלגלים. פנים הרכב עוצב מחדש ותא המטען מציע כעת נפח תקני של 479 עד 603 ליטר בהתאם למיקום המושב האחורי. מערכת ההנעה הכפולה שודרגה ולאבזור התקני נוספו מערכות עזר אלקטרוניות כמו בקרת גלישה במדרון וזינוק בעליה. גם זוויות הגישה/נטישה שופרו בזכות עיצוב מחדש של הגחון, למרות שמרווח הגחון עצמו לא השתנה. החידוש החשוב הוא באגף המנועים שכולל כעת שילוב של מנוע טורבו-דיזל חדש בנפח 2 ליטר (150 כ"ס) עם תיבת הילוכים אוטומטית ומנוע 2 ליטר בנזין חדש בהספק 140 כ"ס, שמוצע עם תיבת הילוכים רציפה (CVT). עם זאת הכלי צפוי לנחות כאן בשלב הראשון עם מנועי בנזין בנפח 2 ו-2.5 ליטר. המחירים יתחילו ב- 191 אלף שקל, כך שהוא ממוצב מול ההונדה CR-V, טויוטה ראב4 ועוד. הגרסה המאובזרת יותר תעלה 225 אלף שקל.
החידוש החשוב הוא באגף המנועים שכולל כעת שילוב של מנוע טורבו-דיזל חדש בנפח 2 ליטר (150 כ"ס) עם תיבת הילוכים אוטומטית ומנוע 2 ליטר בנזין חדש בהספק 140 כ"ס, שמוצע עם תיבת הילוכים רציפה (CVT). עם זאת הכלי צפוי לנחות כאן בפברואר בשלב הראשון עם מנועי בנזין בנפח 2 ו-2.5 ליטר. המחירים יתחילו ב- 191 אלף שקל, כך שהוא ממוצב מול ההונדה CR-V, טויוטה ראב4 ועוד.
ניסן X-TRAIL החדש
לדגמי ניסן בישראל- ניסן
פורסם לראשונה ב- 07.04.08
למאמר זה התפרסמו 0 תגובות