הודות לתוספת 6 ס"מ לאורך (476 ס"מ), מרחב המחיה ליושבים בשורה השלישית שופר ותא המטען גדול יותר גם בתצורת נוסעים מלאה (340 ליטר), וגם לאחר קיפול השורה השלישית (854 ליטר).
למרות מדבקות ההסוואה ניתן להבחין כי הוא שומר על מראה דומה לדגם היוצא, עם שינויים בעיקר בחזית - יחידות תאורה אחרות (אופציה למטריקס לד), סבכה בולטת יותר ופגוש עם פתחי אוורור מודגשים. תמונות של תא הנוסעים לא פורסמו, אבל הוא יכלול לוח מחוונים דיגיטלי כבעבר ("10.25) עם תצוגת נתונים עלית ומסך מגע גדול יותר ("12.9 לעומת "9.2 או "8 בדגם היוצא). סקודה תציע בשנה הבאה אפשרות לנהיגת הרכב אל ומחניה בשלט רחוק באמצעות אפליקציה מהסמארטפון.
מערך הבטיחות שודרג עם שמירת נתיב (תיקון סטייה בעבר) בנוסף לבלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית והתרעת שטח מת שהוצעו בעבר.
כבסיס תמשיך לשמש פלטפורמת (MQB), וגם מנועי 4 צילינדרים בנזין ודיזל יעברו בירושה מהקודיאק היוצא. 1.5 ליטר עם 150 כ"ס שמקבל מערכת היברידית קלה ו-2.0 ליטר עם 204 כ"ס, בעוד מנוע הדיזל 2.0 ליטר יוצע כבעבר בשתי רמות הספק (150 או 193 כ"ס). בכולם עם תיבת שבעה הילוכים כפולת מצמד, הנעה קדמית במנועים החלשים, כפולה קבועה בחזקים.
החידוש המשמעותי ביותר הוא מערכת הנעה היברידית-נטענת שתוצע בו לראשונה, אם כי סקודה לא פרסמה האם המערכת תוצע גם בגרסת שבעה מושבים או שהיא תבטל את השורה השלישית.
מערכת ההנעה הזו תשלב בין מנוע בנזין מוגדש עם 4 צילינדרים בנפח 1.5 ליטר ומנוע חשמלי המפיקים 204 כ"ס. החיבור הוא לתיבת שישה הילוכים כפולת מצמד והנעה קדמית. סוללות בקיבולת 25.7 קוט"ש יאפשרו טווח נקי מזיהום של 100 ק"מ עם אפשרות לטעינה מהירה (50 קילוואט).
פורסם לראשונה ב- 26.06.23
למאמר זה התפרסמו 3 תגובות