דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

רנו אוסטרל אוטוטו כאן - וזה מה שאתם צריכים לדעת

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

- יבואנית רנו צפויה להתחיל לשווק את האוסטרל בתוך זמן קצר

- הגרסה ההיברידית תהיה, כצפוי, יקרה למדי

- בקרת שיוט אדפטיבית תוצע רק בגרסאות הבכירות והיקרות

בשבועות הקרובים תתחיל יבואנית רנו לשווק בישראל את האוסטרל, רכב פנאי קומפקטי שיתחרה ביונדאי טוסון, קיה ספורטז', פיג'ו 3008 ואחרים. מחירון רשמי עדיין אין, אבל על פי הערכות בענף, תג המחיר הצפוי יתחיל ב-175 אלף שקלים לגרסת הבנזין עם 140 כ"ס, ועשוי לחצות את רף 210 אלף השקלים עבור הגרסה ההיברידית עם 200 כ"ס.

רנו אוסטרל

רנו אוסטרל מתבסס על פלטפורמת CMF-CD של רנו-ניסאן, וארוך ב-6 ס"מ (451 ס"מ) מהקדג'אר אותו הוא מחליף, עם בסיס גלגלים ארוך ב-2 ס"מ (266.5 ס"מ). נפח תא המטען עומד על 500 ליטרים בגרסאות ההיברידיות-קלות או 430 ליטר בגרסה היברידית מלאה. בשני המקרים ניתן להגדיל את הנפח ב-75 עד 125 ליטרים, באמצעות הסטה לפנים של שורת המושבים האחוריים למרחק של עד 16 ס"מ.

האוסטרל ישווק בישראל עם שתי יחידות הנעה לבחירה, בשלוש רמות של הספק. הבסיסית תצטייד במנוע טורבו-בנזין מוכר בנפח 1.3 ליטרים, עם חיזוק של מערכת היברידית-קלה (12V) והספק של 140 או 158 כ"ס - בשני המקרים בשידוך להנעה קדמית ולתיבת הילוכים רציפה. התאוצה ל-100 קמ"ש אורכת 10 שניות בדיוק בגרסה החלשה מבין השתיים, בעוד החזקה יותר מקצצת שלוש עשיריות במיאוץ הקלאסי.

הגרסה ההיברידית, המסקרנת יותר, משלבת בין מנוע שלושה צילינדרים מוגדש בנפח 1.2 ליטרים (131 כ"ס) עם שני מנועים חשמליים (67 ו-34 כ"ס) ומייצרת הספק כולל של 200 כ"ס. העברת הכוח לגלגלים הקדמיים מתבצעת דרך תיבת הילוכים ללא מצמדים, כשהמנוע החשמלי החלש מהשניים משמש לשילוב בין יחסי העברה, וגם כמתנע למנוע הבנזין וכגנרטור לסוללה.

רנו אוסטרל

ההספק המרשים מאפשר לאוסטרל ההיברידי לזנק ל-100 קמ"ש בתוך 8.4 שניות, ולספק צריכת דלק מוצהרת של 21.7 ק"מ לליטר.

מפרטי האבזור כוללים כבר בגרסת הבסיס "אקויליבר" מערכת מולטימדיה מבוססת גוגל עם מסך "12, לוח מחוונים דיגיטלי בגודל "12.3, בלם יד חשמלי, חיישני חניה היקפיים, החלפת הילוכים מגלגל ההגה, בקרת אקלים מפוצלת עם פתחים מאחור, תאורת לד מלפנים וחישוקי "17 או "18.

רנו אוסטרל

גרסת ה"איקוניק" כוללת בנוסף גם בורר מצבי נהיגה, מצלמות היקפיות, מערכת לחניה אוטומטית, ריפוד משולב עור, תאורת אווירה וחישוקי "19. הגרסה הבכירה נקראת "טכנו" והיא מציעה גם מושב נהג חשמלי עם עיסוי, חימום למושבים הקדמיים ולהגה ובקרת שיוט אדפטיבית. זו גם הגרסה היחידה שתוצע עם המנוע ההיברידי.

מפרט אביזרי הבטיחות כולל בלימה אוטונומית, שמירת מרכז נתיב והתרעת עייפות. ניטור שטחים מתים ותאורה אדפטיבית זמינים רק החל מגרסת ה"איקוניק". נציין כי המערכת הייחודית להיגוי אחורי לא הגיעה ארצה, וחבל שכך.

למאמר זה התפרסמו 2 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה