8 חודשים לאחר שנחשף הדגם החשמלי הראשון של קאדילק, מפרסמת היצרנית פרטים טכניים נוספים. הייצור יחל רק בשנה הבאה
מאת: רן סגל
פורסם 22.04.21
קאדילק הצטרפה באיחור בולט למירוץ החשמלי של מותגי היוקרה, עם קאדילק ליריק שנחשפה לפני מעל ל-8 חודשים, אך הייצור של הדגם יחל רק ברבעון הראשון של 2022. בינתיים מפרסמת היצרנית פרטים מלאים על רכב הפנאי המסקרן.
מידות
מידותיה של קאדילק ליריק גדולות מאלו של אודי e-tron למשל, כאשר אורכה עומד על 499.6 ס"מ (ארוכה ב-9.5 ס"מ), רוחבה עומד על 197.7 ס"מ (רחבה ב-3.9 ס"מ), גובהה עומד על 162.3 (גבוהה ב-4 ס"מ) ובסיס הגלגלים עומד על 309.4 ס"מ (ארוך ב-16.6 ס"מ).
נפח תא המטען עומד על 793 ליטרים (193 ליטרים יותר) ומשקלה עומד על 2,545 ק"מ (כבדה ב-55 ק"ג). כמו כן תציע הליריק חישוקי 20 אינץ' כסטנדרט או 22 אינץ' אופציונליים.
יחידת הנעה
קאדילק טרם פרסמו את כל נתוני הביצועים של המנוע אך מדווחת כי לליריק מנוע חשמלי אחד הממוקם על הסרן האחורי (הנעה אחורית) ובהמשך תוצע גם גרסת הנעה כפולה עם מנוע נוסף לסרן הקדמי. המנוע מספק 340 כ"ס ונתון מומנט של 44.8 קג"מ.
הליריק מצויידת בסוללה בגודל 100 קוט"ש ועל-פי קאדילק היא מספקת טווח נסיעה של 482.8 ק"מ (טרם אושר נתון סופי). טעינה ביתית תספק 5.6 ק"מ לכל שעת טעינה, בעוד עמדת AC של 11.5 קילוואט תספק 49.6 ק"מ לכל שעת טעינה. בעמדת DC מהירה בהספק של 150 קילוואט ניתן יהיה להשיג טווח נוסף של 312 ק"מ ב-30 דקות (או 121 ק"מ ב-10 דקות).
פורסם לראשונה ב- 22.04.21
למאמר זה התפרסמו 1 תגובות