חוות דעת רנו אוסטרל
רנו אוסטרל הוא רכב פנאי קומפקטי ולמעשה הוא מחליפו של הקדג'אר שלא זכה להצלחה לה ציפתה היצרנית. האוסטרל משווק עם שתי יחידות הנעה וב-3 הספקים - מנוע טורבו-בנזין מיקרו היברידי בנפח 1.3 ליטרים בהספק של 140 או 158 כ"ס ויחידת הנעה היברידית חזקה וחסכונית יותר בעלת מנוע 1.2 ליטרים והספק של 200 כ"ס, אך בכל מקרה לא מדובר בביצועים עם ניחוח ספורטיבי. לרנו אוסטרל עיצוב חיצוני מודרני וכזה מתקדם מבפנים עם מראה כמעט עתידני, כאשר לוח המחוונים ומסך המולטימדיה האנכי שוכנים בכפיפה אחת ומרכז הקונסולה פונה אל עבר הנהג. בתא הנוסעים תמצאו איכות חומרים טובה ומרווח טוב גם ליושבי השורה השנייה. מאידך תא המטען אינו מצטיין במיוחד בגרסה ההיברידית. נוחות הנסיעה טובה וגם התמרון העירוני, אך מערכת ההיגוי האחורי לא מוצעת בשלב זה. מפרט האבזור מחסיר פריטים כגון מושב נוסע מתכוונן לגובה שקיים רק מרמת הגימור האמצעית ובקרת שיוט אדפטיבית שתמצאו רק ברמת הגימור הבכירה.
בשורה התחתונה: רנו אוסטרל הוא רכב פנאי מעוצב, נוח ומרווח, אך אינו מצטיין באבזור.