אודי מצרפת אח נוסף ל-e-tron החשמלי, הפעם בעיצוב דמוי קופה. מצ'מפיון מוטורס, יבואנית אודי בישראל, נמסר כי אודי e-tron ספורטבק יגיע לישראל במחצית השנייה של שנת 2020.
מידותיו של ה-e-tron ספורטבק זהות במפתיע לאלו של ה-e-tron הרגיל. אורכו עומד על 490.1 ס"מ, רוחבו עומד על 193.5 ס"מ, גובהו עומד על 161.6 ס"מ ובסיס הגלגלים עומד על 292.8 ס"מ. לצד זאת תא המטען הצטמצם ב-45 ליטרים ועומד על 615 ליטרים. בעקבות הגג המשתפל מרווח הראש הצטמצם ב-20 מ"מ.
עיצוב החזית ופנים הרכב אינם שונים באופן מהותי מה-e-tron המוכר בעוד השינוי העיקרי הוא בפרופיל הרכב ובחלקו האחורי המציעים כעת עיצוב דמוי קופה. בנוסף מצטרף צבע חדש - כחול "פלזמה", שיהיה בלעדי ל-e-tron ספורטבק.
מנועים וביצועים
אודי e-tron ספורטבק יוצע בשתי גרסאות הנעה וכמו אחיו הוא עושה שימוש בשני מנועים חשמליים ליצירת הנעה כפולה. גרסת ה- 50 Quattro תציע הספק של 312 כ"ס (230 קילוואט) ונתון מומנט של 55 קג"מ. טווח הנסיעה עומד על 347 ק"מ, ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 6.8 שניות והמהירות המקסימלית עומדת על 190 קמ"ש. צריכת החשמל עומדת על 26.3-21.6 קווט"ש ל-100 ק"מ.
הגרסה הבכירה היא 55 Quattro בעלת הספק של 360 כ"ס (265 קילוואט) ונתון המומנט עומד על 57.2 קג"מ. טווח הנסיעה עומד על 446 ק"מ, ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 6.6 שניות והמהירות המקסימלית מוגבלת ל-200 קמ"ש. צריכת החשמל עומדת על 26-21.9 קווט"ש ל-100 ק"מ. במצב Boost ההספק קופץ עד 407 כ"ס (300 קילוואט) ו-67.7 קג"מ ומאפשר ההאצה ל-100 קמ"ש ב-5.7 שניות.
באמצעות עמדת טעינה מהירה של 150 קילוואט גרסת ה-55 תיטען עד 80% בקצת פחות מחצי שעה בעוד גרסת ה-50 תיטען בזמן דומה באמצעות עמדה מהירה של 120 קילוואט.
אבזור ובטיחות
כמו ב-e-tron המוכר, גם בגרסת הספורטבק יוצעו מתלי אוויר המאפשרים הגבהת המרכב עד 3 אינץ' (7.6 ס"מ), עמדת ה-Virtual Cockpit בעלת שלושת המסכים הדיגיטליים, מראות צד וירטואליות, תאורת לד מלאה או תאורת מטריקס-לד כאופציה, חישוקים קלים בגודל של 19 ועד 22 אינץ' ומגוון רחב של מערכות בטיחות מתקדמות ואקטיביות.
לצפייה בכל דגמי אודי בישראל
פורסם לראשונה ב- 20.11.19
למאמר זה התפרסמו 0 תגובות