מאת יתיר דוידוביץ
דגמי פרארי השונים נמכרים בישראל מתחילת השנה, אבל הם לא נחטפים באותו קצב של סיאט איביזה הידנית - אולי כי הם מגיעים בעיקר עם תיבה אוטומטית. איטלופילים וסתם חובבי מכוניות יוכלו להרגיש פרארי מקרוב בתערוכת אוטומוטור שתערך בחול המועד פסח.
בתערוכה תתייצב פרארי 458, שנכון לרגע היא המכונית היחידה מבית היצרן שמצויידת במנוע מרכזי (כזה שממוקם מאחורי הנהג). ה-458 מצויידת במנוע V8 בנפח 4.5 ליטר (ומכאן שמה) שמפיק 562 כוחות סוס. הפרארי הזו מאיצה למאה ב-3.4 שניות, שזה יותר מהר מרוב המתחרות בקרבות הרמזורים. אם תמשיכו להאיץ תגיעו עד 325 קמ"ש וזה קצת יותר מהר מהמהירות הממוצעת בכביש 6. המחירים דרך אגב סבירים ומתחילים מ-1.8 מיליון שקל ומסתיימים בסכום כפול ויותר בהתאם לתוספות.
פרארי 458. עושה פוזות / צילומים: יצרן
מכונית נוספת שתתייצב באוטומוטור היא פרארי FF. הפרארי שמגיעה במרכב שוטינג-ברייק (סטיישן 3 דלתות) היא היחידה מבין מכוניות היצרן שמצויידת בהנעה כפולה. לצערכם, את מדבר יהודה לא תוכלו לחצות עם הפרארי החביבה וגם נסיעה בשלג לא ממש תתאפשר לכם בישראל, אבל מדובר בכל זאת ברכב לא רע בכלל. מנוע 6.2 עם 12 צילינדרים מייצר 660 כ"ס ומביא את הברייה המגודלת למאה ב-3.7 שניות, עד למהירות מרבית של 335 קמ"ש. המחיר: החל מ-2.2 מיליון שקל צנועים.
אהבתם פרארי אבל לא יכלתם להרשות לעצמכם אחת מהשתיים שמוזכרות פה? פרארי קליפורניה היא הרכב בשבילכם, במחיר של רק 1.6 מיליון שקל עבור הקונברטיבל הצבעונית. אמנם מדובר בעגלה במונחים של פרארי, רק 3.9 שניות למאה ומהירות סופית שמגרדת את ה-300 (מלמעלה), אבל גם היא תגיע עם הסמל של הסוס הצוהל.
פרארי 308. אחת שלא תצליחו לקנות בסוכנות בתל אביב / צילום: אוריאל כהן
לדגמי פרארי בישראל - פרארי
פורסם לראשונה ב- 21.03.12
למאמר זה התפרסמו 1 תגובות