בתא הנוסעים ניתן לפגוש בריפודים חדשים ובמערך חדש של מסכים, הכולל לוח מחוונים דיגיטלי ומסך מגע שגדל ל-"10, שניהם עם חומרה משודרגת מבית קוואלקום ועם רזולוציה משופרת, הפעלה קולית מורחבת ועדכוני OTA. קישוריות אנדרואיד אוטו ואפל קארפליי תתאפשר כעת באופן אלחוטי, כמו גם טעינת המכשירים הסלולואריים. מערך הבטיחות שודרג עם מצלמה קדמית חדשה, שמספקת יכולת גילוי משופרת.
כמו בדגמים אחרים של סטלנטיס, גם הקורסה זכתה למערך משודרג של יחידות הנעה. גרסת הבנזין, עם מנוע בנפח 1.2 ליטרים, זוכה כעת לסיוע היברידי-מתון (48V) עם הספק שצמח ל-136 כ"ס (6+) ועם תיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים חדשה עם 7 הילוכים, שמחליפה את התיבה האוטומטית המוכרת של הדגם (8 הילוכים). באופל לא מפרטים את ההשפעה על צריכת הדלק, אך בדגמים קודמים ציינה היצרנית כי מערכת ההנעה החדשה מאפשרת נסיעה חשמלית לחלוטין למרחק של ק"מ אחד, ומאפשרת לחסוך על 15% מצריכת הדלק.
במפתיע הקורסה תוצע עם שתי יחידות הנעה חשמליות. הבסיסית מוכרת מהדגם היוצא, עם הספק של 136 כ"ס וסוללת 50 קוט"ש שמספקת טווח נסיעה של 357 ק"מ. לצידה תוצע מעתה גם גרסה משודרגת, עם הספק של 156 כ"ס וסוללת 54 קוט"ש שמגדילה את טווח הנסיעה ל-402 ק"מ. טעינה מהירה תאפשר את מילוי הסוללות מ-20% ל-80% בתוך 30 דקות.
פורסם לראשונה ב- 24.05.23
למאמר זה התפרסמו 0 תגובות