בשוק הישראלי יהנו מההטבה קרוב ל-7,500 כלי רכב שעלו על הכבישים בחודשים מרץ-מאי 2017. מתוכם יש כ-2,500 דגמי
יונדאי טוסון, מדגמי ה-i10 ישנן כ-1,400 יחידות, מדגמי האלנטרה יש כ-1,100 יחידות, מדגמי ה-i20 יש 1,000 יחידות, מדגמי ה-i25 יש כ-800 יחידות ועוד כ-150 יחידות מדגמי ה-i30 והסנטה פה.
דגמי האיוניק והסונטה ההיברידיים שעלו על הכביש באותה תקופה (כ-2,500 יחידות) נהנים מתקופת אחריות ארוכה יותר (5 שנים על כלל מערכות הרכב) כך שהם לא זקוקים להטבה הייחודית.
ניר גרוסמן מנהל חטיבת יונדאי בכלמוביל: "הארכת האחריות של יונדאי ללקוחות המותג היא פעולה טבעית וחשובה במסגרת הדאגה והשירות ללקוחותינו גם בתקופה מאתגרת שכזו. נושא בטיחות הלקוחות והרכבים עומד בראש סדר העדיפויות שלנו".
"אנו מעריכים כי לרבים מלקוחותינו תהיה גישה מוגבלת או כלל לא יוכלו לקבל שירות בתקופה יוצאת דופן זו," אמר וואנהונג צ'ו, סמנכ"ל ומנהל חטיבת חוויות לקוח ביונדאי העולמית . "עם הארכת האחריות, אנו רוצים לתת שקט נפשי לקוחותינו בנוגע לזכאות לתיקון שבאחריות ושירותים נלווים בחודשים הקרובים. לא רק שאכפת לנו מבריאותם ובטיחותם של הלקוחות שלנו, אנו דואגים גם ל'בריאות" ובטיחות הרכב".
למאמר זה התפרסמו 0 תגובות