הדור החדש של מיצובישי אאוטלנדר הוצג בתערוכת ז'נבה לפני כ-3 חודשים, ולישראל הוא צפוי להגיע במחצית הראשונה של 2013. עד שזה יקרה, אפשר לפנטז על הווריאציה המתקדמת של האאוטלנדר: גרסת 4X4 פלאג אין-היברידית, בעלת טווח נסיעה של 800 ק"מ.
מיצובישי אאוטלנדר הייבריד ישתמש במנוע בנזין שיגובה ביחידת הנעה חשמלית המקבלת את האנרגיה שלה משני מקורות שונים: כמו מכוניות היברידיות רגילות, האאוטלנדר המחושמל יטען את מצבריו בשעת הבלימה באמצעות אגירת האנרגיה המבוזבזת. בנוסף יציע האאוטלנדר אפשרות לטעינה משקע החשמל הביתי, אך לא תהיה לרכב אפשרות לנסוע בכוח החשמל בלבד.
מיצובישי אאוטלנדר הייבריד. הצבע הכחול מסמן את ההנעה החשמלית, האדום את הבנזין
טווח הנסיעה המוצהר, שעומד כאמור על 800 ק"מ, כולל כמובן שימוש במנוע הבנזין. שילוב בין הנעה חשמלית קדמית, הנעה חשמלית אחורית ומנוע בעירה קדמי יאפשר נסיעה בשלושה מצבים שונים ובהם: נסיעה חשמלית 'טהורה', נסיעה חשמלית הנתמכת במנוע הבעירה ונסיעה 'רגילה' הנתמכת בהנעה החשמלית. בדומה לפיג'ו 3008 הייבריד (שלא משווק בישראל בשל המחיר הגבוה), גם באאוטלנדר מתאפשרת נסיעה במצב 4X4 בעזרת המנוע החשמלי שאחראי על הגלגלים האחוריים.
מיצובישי אאוטלנדר ההיברידי ישווק באירופה במהלך שנת 2013. השיווק בישראל יהיה תלוי בעיקר במחיר, שעשוי להיות זול מזה של פיג'ו 3008 הייבריד בזכות השימוש במנועי בנזין במקום הדיזל של פיג'ו.
לדגמי מיצובישי בישראל - מיצובישי
פורסם לראשונה ב- 19.06.12
למאמר זה התפרסמו 0 תגובות