להיט המכירות של סקודה בסגמנט ה-SUV, לפחות עד להגעתו של סקודה קארוק, עובר מקצה שיפורים.
סקודה קודיאק הושק בעולם רק לפני שנה, אבל בתערוכת ז'נבה הקרובה תציג היצרנית הצ'כית רשימה לא קצרה של חידושים - במנועים, בתיבות ההילוכים וגם ברמות הגימור.
החידוש המשמעותי ביותר עבורנו, הישראלים, הוא החלפתו של מנוע ה-1.4 ליטר המוכר במנוע חדש בנפח 1.5 ליטר. ההספק נותר זהה, 150 כ"ס, אך המנוע החדש (שכבר מוצע בישראל באודי A3 ובסיאט איביזה) אמור לצמצם בפליטת המזהמים וגם להציע פעולה חלקה יותר. מנוע ה-2.0 ליטר עבר גם הוא שיפור, והספקו עלה מ-180 ל-190 כ"ס.
שני מנועי הבנזין האלו, שעד כה הוצעו עם תיבת ה-DSG בגרסה של 6 הילוכים, יקבלו תיבת DSG חדשה עם 7 הילוכים. מדובר בגרסה החדשה ל-DSG המוכרת, שאמורה להתמודד גם עם מומנט גבוה יחסית. בגרסאות הדיזל לא חלו שינויים, והם ימשיכו להימכר עם הספקים של 150 ו-190 כ"ס. הנעה כפולה תוצע כסטנדרט בשני המנועים החזקים, ותהיה אופציונלית במנועים החלשים יותר.
בנוסף מקבלת סקודה קודיאק רמת גימור בכירה חדשה, תחת השם L&K - ראשי תיבות של "לורן אנד קלמנט", על שם צמד המייסדים של חברת סקודה. גרסה זו כוללת עיצוב מעט יוקרתי יותר עם גריל מצופה כרום, חישוקי "19, תאורת לד מלאה ושינויים קלים בפגושים; מבפנים ניתן למצוא מושב נהג חשמלי עם זכרונות, שטיחים בדיפון בד איכותי, דוושות אלומיניום, מערכת שמע משודרגת וגימורי עור ברחבי תא הנוסעים. בגרסאות ההנעה הכפולה ניתן יהיה למצוא גם בולמי זעזועים אדפטיביים.
מחברת צ'מפיון מוטורס, יבואנית סקודה לישראל, נמסר כי בשלב זה אין עדיין צפי הגעה לישראל של הדגמים המעודכנים, וכי הנושא נמצא בבחינה מול היצרן.
לדגמי סקודה בישראל -
סקודה פורסם לראשונה ב- 18.02.18
למאמר זה התפרסמו 0 תגובות