השקות של דגמים חדשים בדרך כלל מתבצעות בקול תרועה רמה. גרסאות חדשות, לעומת זאת, מצטרפות בשקט בשקט, בלי הודעה מיוחדת. בימים האחרונים נוספו גרסאות חדשות לשתי מכוניות צרפתיות חדשות יחסית, גרסאות שעשויות להיות חשובות במיוחד עבור השוק הישראלי.
רנו גרנד קופה, משפחתית הסדאן שמחליפה את הפלואנס, מקבלת גרסה חדשה שתיועד לציי הרכב. גרסה זו, תחת השם ZEN, עולה 2,000 שקל פחות מגרסאות ה-Intense המאובזרות - ומפחיתה מהמפרט שלהן לא מעט מערכות. בין היתר הוסרו מהמפרט לוח המחוונים הדיגיטלי, בורר מצבי הנהיגה, חיישני החניה מלפנים, מצלמת הרוורס, תא המטען החשמלי, תאורת האווירה הפנימית, בלם היד החשמלי, הקיפול החשמלי למראות הצד, מערכת המולטימדיה האנכית, תאורת הלד, חישוקי ה-"17, השמשות הכהות מאחור ומערכת התראת העייפות.
צפייה בתוכן גרסאות חדשות לרנו גרנד קופה ופיג'ו 3008
מה נשאר מכל זה? גרסת ה-ZEN של רנו גרנד קופה מאובזרת במסך מולטימדיה סטנדרטי בגודל "7, חישוקי "16 קלים, בקרת אקלים מפוצלת, חיישני חניה אחוריים, כניסה והנעה ללא מפתח, בקרת שיוט, מערכת "עצור וסע" לדימום מנוע בעמידה, חיישני גשם ותאורה ומערכת מובילאיי בהתקנה מקומית.
המחירים של גרסת ה-ZEN יעמדו על 129,990 שקל עם מנוע הבנזין או 131,990 שקל למנוע הדיזל.
פיג'ו 3008 עושה את הצעד ההפוך, ומציגה גרסה חדשה ברמת אבזור גבוהה. מדובר בגרסת "פרימיום", אותה אחת שכבר מוצעת עם מנוע הבנזין - וכעת משווקת גם בגרסת הדיזל. כמו בבנזין, הגרסה החדשה דורשת תוספת למחיר של 20,000 שקל, אך מעניקה תמורה הולמת למחיר.
צפייה בתוכן גרסאות חדשות לרנו גרנד קופה ופיג'ו 3008
גרסת הפרימיום של פיג'ו 3008 כוללת, בנוסף על המפרט של גרסת האקטיב, גם חישוקי "19 קלים (לעומת "17 באקטיב), גג שמש פנוראמי, מושבים בריפוד משולב עור עם כוונון חשמלי, זכרונות וחימום, חיישני חניה קדמיים, מצלמת רוורס כולל פונקציית "מבט על", חיישני גשם ותאורה, מראות צד עם קיפול חשמלי, מעבר אוטומטי לאורות גבוהים, תיקון סטיה מנתיב, זיהוי תמרורים, התראה על רכב בשטח מת במראות ומשטח טעינה אלחוטי לסלולרי.
בנוסף חל שינוי קל באבזור של גרסת הפרימיום, גם בדיזל וגם בבנזין - פתיחת תא המטען בהושטת רגל יצאה מן המפרט, ובמקומה הצטרפו בלימת חירום אוטונומית ובקרת שיוט אדפטיבית.
המחיר של פיג'ו 3008 דיזל פרימיום יעמוד על 164,900 שקל, זאת לעומת 144,900 שקל לדיזל אקטיב ו-174,900 שקל לבנזין פרימיום.
המצב זהה גם בחו"ל למרות שבפיגו דיזל 120 כ"ס מול בנזין 165 כ:ס (שניהם 1.6 טורבו)
בארץ פשוט הצליחו לתמחר הפוך בין היתר בגלל דרגות זיהום גבוהות יותר בבנזין מאשר בדיזל
ברור שכל האיבזור שהורידו ברנו "שווה" הרבה יותר מ-2000 ₪. אבל זו גירסה לליסינג, כך שהלקוחות די שבויים. מבחינת היבואן, נראה שהרווח על הגירסה הזאת לפחות כפול.