טנדרונים מסוגו של
רנו קנגו בדרך כלל לא נמכרים בגלל עיצוב יוצא דופן וגם לא בזכות הביצועים, אבל גם להם מותר להתרענן מדי פעם. רנו קנגו 2014 יוצא לדרך בימים אלו עם עיצוב חזית מחודש הכולל את הקווים העדכניים של דגמי רנו, ובעיקר סמל מעוין גדול-מימדים במרכז הגריל הקדמי. מאחור אין שינויים משמעותיים. היצרנית טוענת גם לשיפור של איכות החומרים בתא הנוסעים.
רנו קנגו 2014. עיצוב מחודש, מנוע חזק יותר / צילומים: יצרןשיפור קל נרשם גם מתחת למכסה המנוע. יחידת הטורבו-דיזל של הקנגו, בנפח 1,500 סמ"ק, מציגה כיום הספק של 90 כ"ס לעומת 85 כ"ס בדגם היוצא. למרות השיפור הקל בהספק, נתוני הביצועים השתפרו באופן משמעותי: התאוצה ל-100 קמ"ש התקצרה מ-16 שניות ל-13.3 שניות. צריכת הדלק השתפרה מ-18.9 ק"מ לליטר ל-21.7 ק"מ לליטר בדגם המחודש. בגרסת הבנזין, שמצוידת במנוע בנפח 1,600 סמ"ק (105 כ"ס) ובתיבת 4 הילוכים אוטומטית, לא חלו שינויים.
בנוסף למתיחת הפנים, ירדה מן ההיצע גרסת ה-Expression המאובזרת שכללה שליטה מההגה על מערכת השמע, 4 חלונות חשמל ועוד. בדגם המעודכן תשווק הקנגו ברמת הגימור Authentic בלבד, עם אפשרות לבחירה בין דלת צד אחת לשתיים. המחירים מתחילים ב-131,900 שקל לגרסת הבנזין האוטומטית או 136,900 לגרסת הדיזל עם תיבה ידנית. דלת צד נוספת תעלה 3,000 שקל.
לדגמי רנו בישראל -
רנו
פורסם לראשונה ב- 12.01.14
למאמר זה התפרסמו 0 תגובות