דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

הונדה ג'אז מתחדשת

Getting your Trinity Audio player ready...


בקצרה:
- הג'אז המוכרת עוברת מקצה שיפורים
- המנוע התחזק, מערכות הבטיחות שופרו
- לא ידוע מתי תגיע לישראל


קצת יותר משלוש שנים לאחר שהוצגה בדור הנוכחי, עוברת הונדה ג'אז מתיחת פנים. השינוי העיצובי זניח ומסתכם בסבכה קדמית חדשה, יחידות תאורה במראה כהה מבעבר, פגושים שונים וחישוקים בעיצוב שונה, כאשר בהונדה מדווחים גם על שידרוג לתא הנוסעים, בעיקר בכל הנוגע לאיכות הגימור והחומרים.

הונדה ג'אז
שינוי משמעותי יותר חל ביחידת ההנעה ההיברידית. מנוע הבנזין (1.5 ליטרים) המשמש בעיקר כגנרטור זכה לתוספת הספק של 10 כ"ס ומספק כעת 107 כ"ס, בעוד המנוע החשמלי שמחובר באופן ישיר לגלגלים נהנה מתוספת הספק של 14 כ"ס ויציע מעתה 122 כ"ס. היצרנית היפנית לא מפרסמת את נתוני הביצועים העדכניים, אך מצהירה כי צריכת הדלק לא נפגעה. לדברי הונדה, גם מערכת העברת הכוח שופרה במטרה לייצר תגובות דוושה מיידיות יותר ולשפר את חוויית הנהיגה.

הונדה ג'אז "קרוסטאר"
גרסת ה"קרוסטאר" בעיצוב הפנאי, שמעולם לא הגיעה לישראל, זכתה גם היא למראה משופר עם סבכת חלת-דבש מלפנים, מיגון גחון מדומה וחצאיות צד חדשות. גרסה חדשה בשם "ספורט אדוונס" תציע מראה ספורטיבי יותר עם גימור שונה לפגוש הקדמי, סבכת רשת מלפנים, מראות מושחרות וחישוקי "16 בעיצוב שונה. בתא הנוסעים תציע הגרסה ה"ספורטיבית" ריפוד המשלב דמוי-עור וזמש, גלגל הגה חדש עם 3 חישורים ותפירה צהובה לדיפונים.

בנוסף, גרסת ה"ספורט אדוונס" מציגה גם מפת ניהול שונה למצערת במטרה לספק תגובות חדות יותר, וכוללת גם מערך שונה של קפיצים ובולמי זעזועים לטובת שיפור היכולת הדינאמית.

הונדה ג'אז "ספורט אדוונס"
מערכות הבטיחות שופרו בכל הגרסאות עם מצלמה בזווית רחבה יותר ויכולת זיהוי משופרת של רכבים וסימוני כביש, וכן עם מערכת לזחילה בפקקים שכעת מפעילה את תיקוני ההיגוי כבר במהירות זחילה. לדברי היצרנית, רמת ההתערבות של מערכות הבטיחות צומצמה בנהיגה יומיומית. נציין גם כי כל הגרסאות יאפשרו כעת גרירת עגלה במשקל 500 ק"ג, כאשר ההיתר יאפשר גם התקנת וו לטובת מתקן נשיאת אופניים, למשל. 
 

פורסם לראשונה ב- 12.01.23

למאמר זה התפרסמו 5 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

  • 1. ספורטיבית? 
    יואב, 12-01-2023

    רכב חמוד. אבל איך נכנס פה המילה ספורטיבית?
    אחד הרכבים העייפים שמתגלגלים פה..
    הגיע הזמן שיתחילו לעשות כתבות על רכבי ספורט אמיתיים, תוכן מעניין לחובבי רכב במגביל לכתבות ומבחני רכב רגילים

    סגור תגובה

  • 2. לא ידוע מתי תגיע לישראל? 
    אא, 12-01-2023

    וכשתגיע לישראל, במחיר בלתי תחרותי בעליל, מי יקנה?
    מכונית טובה, במחיר שמרתיע קונים

    סגור תגובה

  • 3. רכב מעולה מאוד חסכוני 
    אלון, 13-01-2023

    יש לי את הג'אז 2021 מבחוץ דיי מכוערת.
    מבפנים כבר חוויה כייפית,וגם נוסעת מאוד טוב וכיפית קטנה וזריזה.
    ישיבה גבוהה יחסית לסופר מיני,מאוד מרווחת גם בשורה השנייה.
    אחליף את הג'אז שלי בעוד איזה 8 9 שנים.
    לא אקנה יותר רכבים חדשים מהניילון אקנה רכבים יד 2 במצב טוב.
    האוטו באמת מאוד יקר עלה לי 126 אלף על הכביש.
    מחיר פסיכי לסופר מיני,אבל הנה אחרי שנה הכל פסיכי פה בארץ ועלה באופן מוגזם.
    לא שווה לקנות חדש.

    סגור תגובה

  • 4. שאלה ל 3 
    גמל, 14-01-2023

    למגיב עם הגאז
    איך צריכת הדלק בפועל?
    יש בקרת שיוט אדפטיבית שלא מתנתקת ב 0 קמ"ש, כולל זחילה בפקקים?

    סגור תגובה

  • 5. ופה בישראל, יבואן מנותק ירצה עליה סכום מופקע 
    אריק, 16-01-2023

    היבואן של הונדה בישראל עוה עבודה פשוט מביכה.
    לקחו מותג רכב מהחזקים והטובים שיש, בטח ובטח עבור הטעם הישראלי, ופשוט מחקו אותו. מחירים קהם לא פחות משערורייה עבור רכבים לא תחרותיים במיוחד (גם בגלל היבואן ורמות האבזור שהוא מביא לארץ…).
    כמי שהיה מאוהב במוצג הזה במשך שנים, תמיד אזכור ליבואן הרע הזה איך בגללו אני לא רוכש יותר רכבים של היצרנית הנהדרת הזאת. שיתביישו.

    סגור תגובה

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה