בקצרה:
- הג'אז המוכרת עוברת מקצה שיפורים
- המנוע התחזק, מערכות הבטיחות שופרו
- לא ידוע מתי תגיע לישראלקצת יותר משלוש שנים לאחר שהוצגה בדור הנוכחי, עוברת
הונדה ג'אז מתיחת פנים. השינוי העיצובי זניח ומסתכם בסבכה קדמית חדשה, יחידות תאורה במראה כהה מבעבר, פגושים שונים וחישוקים בעיצוב שונה, כאשר בהונדה מדווחים גם על שידרוג לתא הנוסעים, בעיקר בכל הנוגע לאיכות הגימור והחומרים.
שינוי משמעותי יותר חל ביחידת ההנעה ההיברידית. מנוע הבנזין (1.5 ליטרים) המשמש בעיקר כגנרטור זכה לתוספת הספק של 10 כ"ס ומספק כעת 107 כ"ס, בעוד המנוע החשמלי שמחובר באופן ישיר לגלגלים נהנה מתוספת הספק של 14 כ"ס ויציע מעתה 122 כ"ס. היצרנית היפנית לא מפרסמת את נתוני הביצועים העדכניים, אך מצהירה כי צריכת הדלק לא נפגעה. לדברי
הונדה, גם מערכת העברת הכוח שופרה במטרה לייצר תגובות דוושה מיידיות יותר ולשפר את חוויית הנהיגה.
גרסת ה"קרוסטאר" בעיצוב הפנאי, שמעולם לא הגיעה לישראל, זכתה גם היא למראה משופר עם סבכת חלת-דבש מלפנים, מיגון גחון מדומה וחצאיות צד חדשות. גרסה חדשה בשם "ספורט אדוונס" תציע מראה ספורטיבי יותר עם גימור שונה לפגוש הקדמי, סבכת רשת מלפנים, מראות מושחרות וחישוקי "16 בעיצוב שונה. בתא הנוסעים תציע הגרסה ה"ספורטיבית" ריפוד המשלב דמוי-עור וזמש, גלגל הגה חדש עם 3 חישורים ותפירה צהובה לדיפונים.
בנוסף, גרסת ה"ספורט אדוונס" מציגה גם מפת ניהול שונה למצערת במטרה לספק תגובות חדות יותר, וכוללת גם מערך שונה של קפיצים ובולמי זעזועים לטובת שיפור היכולת הדינאמית.
מערכות הבטיחות שופרו בכל הגרסאות עם מצלמה בזווית רחבה יותר ויכולת זיהוי משופרת של רכבים וסימוני כביש, וכן עם מערכת לזחילה בפקקים שכעת מפעילה את תיקוני ההיגוי כבר במהירות זחילה. לדברי היצרנית, רמת ההתערבות של מערכות הבטיחות צומצמה בנהיגה יומיומית. נציין גם כי כל הגרסאות יאפשרו כעת גרירת עגלה במשקל 500 ק"ג, כאשר ההיתר יאפשר גם התקנת וו לטובת מתקן נשיאת אופניים, למשל.
פורסם לראשונה ב- 12.01.23
למאמר זה התפרסמו 5 תגובות