הסלמה במירוץ החימוש בקטגוריית המשפחתיות החמות בישראל. חברת מאיר, יבואנית הונדה לישראל, מודיעה על תחילת שיווקה של הונדה סיוויק טייפ R, שלוקחת את השוק הישראלי כמה צעדים קדימה. לפחות בכל הנוגע לכמות הכוח שמפיקה מכונית הנעה קדמית.
מ-2.0 הליטרים של מנוע הטורבו הראשון שמותקן בחרטומו של דגם סדרתי של הונדה, מפיקה הסיוויק טייפ R את הנתון הגבוה ביותר למכונית הנעה קדמית שנמכרת היום בישראל - 310 כ"ס ו-40.8 קג"מ. אלה עוברים אל הגלגלים דרך תיבת שישה הילוכים ידנית ומזניקים את הסיוויק הפראית למאה קמ"ש תוך 5.7 שניות.
לשם ההשוואה, המכונית ההנעה הקדמית הבאה בסולם הכוח היא סיאט לאון קופרה, שמפיקה 280 כ"ס ושמה את מחט המהירות על 100 תוך 5.8 שניות הודות לתיבה רובוטית כפולת מצמדים זריזה.
נכון לרגע כתיבת שורות אלו, הסיוויק טייפ R של הונדה היא מכונית ההנעה הקדמית שקבעת את זמן ההקפה המהיר ביותר סביב מסלול הנורדשלייפה בנורבורגרינג, עם 7:50:63 דקות, כשהיא עוקפת מכוניות איקוניות כמו רנו מגאן RS וגם לא מעט מכוניות ספורט כמו ב.מ.וו M4, פרארי F430 ועוד.
היסוויק טייפ R מגיעה לישראל בגרסה אחת שתעלה 289,900 שקל. רשימת האבזור שלה כוללת מתלים אדפטיביים, מושבי ספורט, וכפתור R+ שאמור לחדד את כל הסיפור עוד יותר. אבל היא לא מוותרת גם על אבזור נוחות ובטיחות כמו מערכת עצור וסע, בלימת חירום אוטומטית במהירויות עירוניות, בקרת שיוט ועוד.
לדגמי הונדה בישראל -
הונדה
למאמר זה התפרסמו 0 תגובות