דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

הונדה סיוויק 2017: הפרטים המלאים נחשפים

Getting your Trinity Audio player ready...


הונדה סיוויק היא אחד המותגים החזקים בסגמנט המשפחתיות, לאו דווקא בגלל איכויות יוצאות דופן או הצלחה מסחררת במכירות. הסיוויק, ששומרת על שמה כבר במשך עשרה דורות, נתפסת כמכונית משפחתית עם אופי ועיצוב ספורטיביים, ובישראל גם נהנית ממוניטין של שמירת ערך מצוינת. אחרי שבדורות האחרונים שלה שווקה הסיוויק עם מנועי 1.8 ליטר פושרים למדי, הדור החדש שיגיע אלינו בשנה הקרובה מצטייד במנועי טורבו - בפעם הראשונה בסיוויק כלשהי (שאיננה טייפ R).

הונדה סיוויק 2017

המנוע הבסיסי של הונדה סיוויק החדשה יהיה עם 3 צילינדרים בנפח 1,000 סמ"ק בלבד, בהספק של 129 כ"ס שיתקבלו ב-5,500 סל"ד. נתון המומנט עומד על 18.3 קג"מ ב-1,700 סל"ד - נתונים עדיפים על פני אלו שמציעות המתחרות עם מנועי 1.2 ליטר טורבו, אך הביצועים לא מרשימים כפי שמבטיחים הנתונים. התאוצה ל-100 קמ"ש אורכת 10.2 שניות בגרסה הזריזה ביותר (עם תיבת הילוכים רציפה), כאשר התיבה הידנית תוסיף עוד שתי עשיריות למיאוץ. צריכת הדלק המשולבת היא 21.2 ק"מ לליטר על פי נתוני היצרן.
המנוע החזק יותר יהיה בנפח 1.5 ליטרים, עם 4 צילינדרים והספק מרבי של 182 כ"ס. שיא ההספק יתקבל ב-6,000 סל"ד גבוהים, והמומנט - עם 22.4 קג"מ בלבד - יגיע כבר ב-1,700 סל"ד. למרות רצועת הכוח הרחבה וההספק הגבוה, התאוצה ל-100 קמ"ש בגרסה זו נמשכת 8.2 שניות. לשם השוואה, גרסת ה-180 כ"ס של סיאט לאון מאיצה ל-100 קמ"ש בתוך 7.2 שניות. צריכת הדלק בגרסה הזו עומדת על 16.3 ק"מ לליטר.

הונדה סיוויק 2017

המימדים של הונדה סיוויק החדשה גדלו משמעותית ביחס לדור היוצא. האורך של הדור החדש עומד על 451.8 ס"מ (תוספת של 14.8 ס"מ), הרוחב הוא 179.9 ס"מ (תוספת של 3 ס"מ), בסיס הגלגלים יהיה באורך של 269.7 ס"מ (תוספת של כ-10 ס"מ) ורק במימד הגובה קוצצו 6 מילימטרים. נפח תא המטען מגיע עד ל-478 ליטרים, נתון מרשים עבור משפחתית האצ'בק.

רשימת האבזור האופציונלית של הסיוויק ארוכה במיוחד, כמקובל בהכרזות מסוג זה. בין היתר ניתן למצוא ברכב בולמי זעזועים אדפטיביים מאחור, תאורת לד, טעינה אלחוטית למכשירים סלולאריים, חיישני חניה היקפיים, מערכת מולטימדיה עם התממשקות ל"קאר פליי" של אפל ו"אנדרואיד אוטו", וכן מפרט מלא של מערכות בטיחות. עם זאת, היבואן המקומי נוהג לשווק את דגמי הבסיס של הונדה עם רשימת אבזור מצומצמת יחסית.

הונדה סיוויק 2017

למרות הגידול במימדים, הונדה טוענת לשיפור משמעותי ביכולות הדינאמיות - הודות להנמכת מרכז הכובד של המכונית והקשחה של השלדה בכ-53%. היצרנית היפנית מבטיחה גם שיפור ניכר בבידוד הרעשים והרעידות, במטרה לאפשר לסיוויק להוות תחרות של ממש למשפחתיות האירופאיות. הונדה סיוויק החדשה צפויה להגיע לישראל בחודש אפריל הקרוב.


לדגמי הונדה בישראל - הונדה

למאמר זה התפרסמו 6 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

  • 1. 0-100 ב 6.7 שניות לא 8.2 
    , 29-01-2017

    יש לכם טעות בכתבה לדעתי.

    Edmunds מדדו 6.7 שניות לאוטומט בגרסת הסדאן (גרסת טורינג) שיותר כבדה מההאצבק.

    הידני אמור להיות אפילו מהיר יותר . הונדה לא שחררה מספרים רשמיים.
    לא ברור מאיפה הבאתם 8.2 . מצורף הלינק .

    http://www.civicx.com/threads/2016-honda-civic-goes-6-7s-0-60-tested-by-edmunds-calls-civic-a-game-changer.988/

    סגור תגובה

  • 2. נשבר עוד שיא חדש בכיעור 
    נהגוס, 29-01-2017

    חשבתי שכבר הגיעו לשיא בדגם הקודם

    סגור תגובה

  • 3. הסבר לנתון התאוצה 
    נועם ריין, 29-01-2017

    שלום למגיב הראשון,
    קשה לערוך השוואה מדויקת בין הנתון שציינת לבין זה שפרסמנו בכתבה, מכמה סיבות.
    קודם כל - ישנם הבדלים בין הסיוויק האירופאית לזו האמריקאית, גם במשקל (לרעת הסדאן) אך גם באווריודינאמיות, ובמקרים רבים ישנם גם הבדלים בכיול של המנוע ותיבת ההילוכים. זה קורה פעמים רבות בגלל הבדלים בדרישות הרגולציה בין אירופה וארה"ב בנוגע לזיהום אוויר ועוד.
    בנוסף, שיטת מדידות התאוצה שונה בין ארה"ב לאירופה. זו למשל הסיבה שבגללה שברולט קרוז משיגה נתון תאוצה ל-100 קמ"ש של 7.7 שניות על פי הנתון האמריקאי, בעוד אחותה האירופית אופל אסטרה רושמת נתון תאוצה ל-100 קמ"ש של 8.9 שניות, עם מנוע זהה.
    הנתונים שפרסמנו בכתבה לקוחים מתוך הודעה רשמית של הונדה אירופה.

    סגור תגובה

  • 4. לכבוד נועם . 
    המגיב הראשון , 30-01-2017

    נועם. תוכל בבקשה לצרף לינק להודעה הרשמית של הונדה שמפרטת את נתון התאוצה ?

    תודה.

    סגור תגובה

  • 5. הודעת הונדה אירופה 
    נועם ריין, 30-01-2017

    בבקשה:
    http://hondanews.eu/eu/en/cars/media/pressreleases/103228/2017-honda-civic1

    סגור תגובה

  • 6. תודה 
    המגיב הראשון , 31-01-2017

    תודה על הלינק.

    לא ברור לי איך הצליחו לקחת רכב שבארה\,ב עושה 6.7 ולהפוך אותו באירופה ל אחד שעושה 8.2 .
    שיהיה להם בהצלחה .

    סגור תגובה

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה