דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

הזולה בקבוצתה: לקסוס RC נוחתת בישראל

Getting your Trinity Audio player ready...


באופן חריג למדי, הנציגה הראשונה למשפחת ה-RC שהגיעה לישראל היתה ה-RC-F הספורטיבית, שנחתה כאן לפני למעלה משנה עם כמעט 500 כ"ס ומחיר שנושק ל-700 אלף שקל. מאז תרמה המכונית לא מעט לתדמית המותג, אבל המכירות, כצפוי, לא זעזעו את המדינה. כעת נוחתת בישראל הגרסה השגרתית של מכונית המנהלים קופה היפנית, לקסוס RC - שמבוססת למעשה על ה-IS, ומציגה את תג המחיר הנמוך בקטגוריה: 325,000 שקל.



ומה מקבלים בתמורה למחיר הזה? מלבד העיצוב המרהיב, שקשה להגדיר אותו כאנונימי בסגנון הותיק של לקסוס, החבילה כוללת גם מנוע טורבו בנפח 2.0 ליטרים בהספק של 245 כ"ס, לא מהחזקים בסגמנט - אבל בהחלט כזה שאמור לספק, עם תאוצה של 7.5 שניות ל-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 230 קמ"ש. כל הכוח הזה יורד לגלגלים האחוריים דרך תיבת 8 הילוכים אוטומטית. באירופה מוצעת המכונית גם עם הנעה היברידית, שלא צפויה להגיע ארצה.
מפרט האבזור של לקסוס RC נדיב כמקובל אצל מותג היוקרה היפני. גרסת ה-Luxury כוללת 8 כריות אוויר, בקרת שיוט אדפטיבית, בלימה אוטונומית, חיישני חניה ותאורה, כוונון חשמלי למושבים, מצלמת רוורס, חישוקי "18, חלון שמש בגג, תאורת לד ומערכת מולטימדיה עם מסך נוסף בלוח המחוונים.

גרסת ה-F-Sport מוסיפה עוד מספר פריטי עיצוב ספורטיביים כמו גריל קדמי בעיצוב שונה ודוושות אלומיניום, וגם בורר מצבי נהיגה הכולל מצב ספורט מוקצן יותר, מתלים אדפטיביים, מושבי ספורט עם חימום, אוורור וזכרונות וכן חבילת מערכות בטיחות הכוללת התראה על סטיה מנתיב, ניטור רכב בשטח מת, זיהוי תנועה חוצה בנסיעה לאחור, החלפה אוטומטית בין אורות גבוהים ורגילים ועוד מספר פריטים.



המחירים:
לקסוס RC בגרסת Luxury תעלה 325,000 שקל
לקסוס RC בגרסת F-Sport תעלה 370,000 שקל

דרור גורלניק, מנכ"ל לקסוס ישראל, ציין בהשקה כי המלאי שהוקצב לשוק המקומי עומד על 30 יחידות לשנה הנוכחית ועוד 50 יחידות לשנה הבאה, כאשר ההערכה היא שעם מלאי גבוה יותר היתה אפשרות למכור מעט יותר מכוניות, אם כי לא בצורה משמעותית - שכן הסגמנט כולו מסתכם בכ-300 מכוניות שנמכרות בישראל מדי שנה.



על פי הערכות היבואנית, את שנת 2016 תסיים לקסוס עם 1,580 מסירות - בעוד שוק הפרימיום כולו יסתיים עם כ-16,000 מסירות, כלומר נתח שוק של 10% - מהגבוהים של לקסוס באירופה. עם זאת, היבואנית מעריכה גם כי עד שנת 2020 יגדל שוק היוקרה לכ-24,000 מסירות, בעוד חלקה של לקסוס בעוגה צפוי לקטון ל-8% בלבד.



בימים אלו בונה לקסוס מרכז חדש בפתח תקווה, שיפתח ב-2018 ויכלול את מוסך היבואן המרכזי ואולם תצוגה נוסף - זאת במקום המוסך הקיים כיום בתל אביב. כיום מפעילה לקסוס 4 אולמות תצוגה, בהרצליה, חיפה, ירושלים ותל אביב. בת"א שוכן אולם חדש בסגנון גלריה שנפתח במבנה הישן של הבנק לחקלאות בפינת הרחובות קרליבך והחשמונאים, ואמור לרכז פעילויות נוספות שיערוך המותג ללקוחות.


לדגמי לקסוס בישראל - לקסוס

למאמר זה התפרסמו 0 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה