הדור היוצא של שברולט מאליבו עבר לא מעט תהפוכות בחייו הקצרים. בתחילה הוא שווק עם מנוע V6 אמריקאי קלאסי בנפח 3.5 ליטר, לאחר מכן קטן נפח המנוע ל-2.4 ליטרים אך המחיר נותר זהה, ולקראת סוף חיי הדגם הוזלו המחירים אל מתחת לממוצע בקטגוריה. כעת, עם השקתה של שברולט מאליבו החדשה, עושה היבואנית את הדרך חזרה לפסגה: הן מבחינת המנוע שיהיה החזק בקבוצה, והן מבחינת המחיר שיהיה יקר לעומת מרבית המתחרות.
לחץ להשוואת נתונים: שברולט מאליבו נגד מאזדה 6 נגד אופל אינסיגניה
שברולט מאליבו החדשה / צילומים: יצרן
המאליבו החדשה מעוצבת, כך על פי היצרנית, בהשראת מכונית הספורט שברולט קמארו. המנוע אמנם לא לקוח מחטיבת הספורט של שברולט, אך מנתוני הביצועים נראה שהוא יוכל להשאיר אבק למרבית המתחרות. 259 כוחות סוס מוציאה המאליבו מנפח של 2.0 ליטר, בסיוע של מגדש טורבו כמובן. זהו אותו מנוע שפגשנו לאחרונה בקדילאק ATS, בהספק מופחת. המנוע השרירי מזניק את המאליבו ל-100 קמ"ש בתוך 6.3 שניות קצרצרות, מהר יותר מכמה מכוניות ספורט מובהקות, ואילו המהירות המרבית נעצרת ב-249 קמ"ש. צריכת הדלק המשולבת עומדת על 10.2 ק"מ לליטר.
שברולט מאליבו תשווק, כמיטב המסורת האמריקנית, עם רשימת אבזור ארוכה במיוחד. בין היתר ניתן למצוא ברכב את מערכת המולטימדיה MyLink, הכוללת מסך מגע, חיבורים לנגני שמע ושליטה מההגה; אבזור הנוחות כולל גם מושב נהג בכוונון חשמלי, בקרת אקלים מפוצלת, בקרת שיוט ואפשרות להתנעת הרכב בשלט רחוק; ואילו במפרט מערכות הבטיחות ניתן למצוא לא פחות מ-10 כריות אוויר, מערכת לניטור לחץ האוויר בצמיגים ואת יתר מערכות העזר המקובלות.
גלית עיני, סמנכ"לית השיווק של UMI, אמרה עם השקת המכונית כי "שברולט מאליבו היא מכונית כל-חדשה, אשר מגלמת את התפיסה החדשה של שברולט, לרבות עיצוב הלקוח מדגמי הספורט של החברה; אנחנו שמחים שמתאפשר לנו להציע את המאליבו במחיר של 174,900 שקל, כך שהיא מציעה תמורה יוצאת דופן ביחס ליתרונותיה. אנו שמחים לא פחות שהתגובות הראשוניות של הקהל נלהבות במיוחד, והמשלוח הראשון נחטף עוד לפני שהחל השיווק הרשמי".
לדגמי שברולט בישראל - שברולט
פורסם לראשונה ב- 10.04.13
למאמר זה התפרסמו 5 תגובות