יחידת ההנעה המחושמלת זהה בשני הדגמים. היא מבוססת על זו המוכרת בנפח 1.4 ליטרים, כאשר ההספק מופחת ועומד על 129 כ"ס, אך נתון המומנט המירבי צמח ב-1.6 קג"מ ועומד על 24 קג"מ ב-2,000 סל"ד (500 סל"ד יותר).
המנוע משודך בשלב זה להנעה קדמית ואילו ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 9.5 שניות (זהה). צריכת הדלק המשולבת עומדת על 17.5 ק"מ לליטר – שיפור של 3 ק"מ לכל ליטר. בהמשך השנה תצטרף להיצע של הויטרה גם גרסת 4X4 בעלת מערכת AllGrip הכוללת מספר מצבי נהיגה.
סוזוקי ויטרה תציע שתי רמות גימור בשם GLX ו-GLXV. גרסת ה-GLX כוללת כניסה והנעה ללא מפתח, תאורת לד, חיישני גשם ותאורה, חישוקי 17 אינץ' ומערכת מולטימדיה בהתקנה מקומית (10 אינץ').
מפרט הבטיחות כולל 7 כריות אוויר, מערכת בלימת חירום אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, התרעת עייפות, התרעת רכב בשטח מת והתרעת תנועה חוצה מאחור.
גרסת ה-GLXV מוסיפה מערכת מולטימדיה בגודל 7 אינץ' כולל קישוריות לטלפון הנייד, מצלמת רוורס, ריפוד בד משולב עור, פנסי איתות במראות הצד וקיפול חשמלי וחיישני חנייה אחוריים וקדמיים.
סוזוקי ויטרה מחירים:
סוזוקי ויטרה 1.4 טורבו מיקרו-היברידי ברמת גימור GLX תעלה 136,990 שקלים
סוזוקי ויטרה 1.4 טורבו מיקרו-היברידי ברמת גימור GLXV תעלה 141,990 שקלים
סוזוקי ויטרה 1.4 טורבו ברמת גימור GLX תעלה 134,990 שקלים
סוזוקי ויטרה 1.4 טורבו 4X4 ברמת גימור GLX תעלה 148,990 שקלים
הקרוסאובר המחושמלת תוצע ברמת גימור יחידה בשם GLX עם מספר עדכונים לרשימת האבזור לעומת גרסת הבנזין הרגילה. כך למשל ישנם כעת פנסי לד, חיישני גשם ותאורה, מראה פנימית נגד סנוור, בקרת אקלים מפוצלת ומערכת מולטימדיה בהתקנה מקומית בגודל 8.4 אינץ'.
תחום הבטיחות כולל 7 כריות אוויר, בלימת חירום אוטונומית ובקרת שיוט אדפטיבית, אך ללא מערכת התרעה ותיקון סטייה מנתיב, כך שתמצאו פה גם מערכת "מובילאיי" בהתקנה מקומית.
סוזוקי קרוסאובר מחירים:
סוזוקי קרוסאובר 1.4 טורבו מיקרו-היברידי ברמת גימור GLX תעלה 134,990 שקלים
סוזוקי קרוסאובר 1.4 טורבו ברמת גימור GLX תעלה 129,990 שקלים
פורסם לראשונה ב- 01.06.21
למאמר זה התפרסמו 1 תגובות