יחידת ההנעה החדשה T8 עדיין משלבת בין מנוע טורבו-בנזין בנפח 2.0 ליטרים למנוע חשמלי, אך כעת ההספק המירבי עומד על 455 כ"ס, תוספת משמעותית של 65 כ"ס ואילו נתון המומנט המירבי השתדרג גם הוא ב-7 קג"מ ועומד על 72.3 קג"מ ב-3,000 סל"ד (800 סל"ד מאוחר יותר).
ל-XC60 T8 המחודש ישנה גם כן הנעה כפולה ותיבה אוטומטית עם 8 הילוכים, אך לאור תוספת הסוסים והמומנט, ההאצה ל-100 קמ"ש התקצרה ב-0.6 שניות ועומדת על 4.9 שניות, כאשר בדומה לדגמי וולוו אחרים ולאור תפיסת הבטיחות של היצרנית, המהירות המירבית מוגבלת ל-180 קמ"ש.
גם נתוני הסוללה וטווח הנסיעה השתדרגו וכעת ישנה סוללה גדולה יותר בנפח 18.8 קוט"ש המאפשרת טווח נסיעה חשמלי משולב של 77 ק"מ, תוספת של 26 ק"מ. זמן הטעינה התארך ל-5 שעות, לעומת 3 שעות בעבר.
פרטים טכניים נוספים שהשתדרגו הם כושר הגרירה שעומד על 2,300 ק"ג, תוספת של 200 ק"ג על-פי נתוני היצרן, לצד מרווח גחון קטן יותר העומד על 21.1 ס"מ, הפחתה של חצי ס"מ. רשימת האבזור נותרה זהה, למעט גרסת ה"אינסקריפשין אקספרשין" שמקבלת גם היא הגה מחומם וכל הגרסאות שודרגו למערכת הפעלה מבית Google עם אפשרות להורדת יישומים מחנות האפליקציות.
להשוואה בין דגמי 2021 ל-2022 >>>
בשנת 2021 נמכרו 615 יחידות של וולוו XC60, כאשר 48% מהן מגרסאות הפלאג-אין הייבריד.
פורסם לראשונה ב- 13.03.22
למאמר זה התפרסמו 2 תגובות