בגרסת הסדאן, קצת יותר מחודש לאחר חשיפתן של גרסאות ההאצ'בק והסדאן בתערוכת ז'נבה. גרסת הסדאן, שפופולארית בארה"ב, ברוסיה וגם בישראל, לא עברה שינוי אחר מזה של הגרסאות הקצרות - ועל כן מרבית העניין מתרכז בזנב, שקיבל פנסים בסגנון מעט שונה וקווים קצת יותר רבועים. הספוילר האחורי הוא חלק מחבילת ספורט שתוצע ללקוחות בארה"ב.
ביתר הזוויות, מתיחת הפנים דומה לזו שראינו באירופה: פנסי החזית הפכו זוויתיים ומודגשים יותר, הגריל הקדמי מעוצב בסגנון "אסטון מרטין", ופנסי לד משלימים את ההופעה המודרנית. גם בתוך תא הנוסעים חלו שינויים, כאשר נראה כי היצרנית הפנימה את הביקורות על עומס הכפתורים בפוקוס. מסך מולטימדיה חדש, בגודל "8, ירכז את הפעלת הטלפון והמערכות השונות וינקה מעט את הבלגאן בקונסולה המרכזית. גם הכפתורים על ההגה נראים מעט שונים בגרסה המחודשת, וגימורי כרום מעטרים את פתחי המיזוג.
בנוסף לשינויים בעיצוב, פורד מדווחת גם על שינויים במתלים ובהיגוי, לטובת שיפור היכולות הדינאמיות. בחרטומה של הפוקוס ישכון מנוע 1.0 ליטר טורבו, בהספק של 125 כ"ס - אך אלינו הוא יגיע רק בשלב מאוחר יותר.
השוק האמריקאי יקבל את הפוקוס עם חבילת "ספורט" אופציונלית - הכוללת חישוקים מוגדלים, מנופי שליטה מההגה על תיבת ההילוכים, ספוילר אחורי ומתלים מוקשחים. עדיין לא ידוע האם הגרסה הזו תוצע באירופה או בישראל.
לדגמי פורד בישראל -
פורד פורסם לראשונה ב- 09.04.14
למאמר זה התפרסמו 0 תגובות