מאז שדאצ'יה נמכר בישראל, הוא מצליח להימכר בכמויות יפות. ובכל זאת - המותג הרומני העממי נתקל בתקרת זכוכית: היעדרה של תיבת הילוכים אוטומטית מונע ממנו באמת לעלות לליגה של המותגים הנמכרים בישראל. בדרום אמריקה מוצע דאצ'יה דאסטר (שם - רנו דאסטר) עם תיבת הילוכים אוטומטית בת ארבעה הילוכים, אבל באירופה ובישראל אין פתרון שכזה.
בהודעה רשמית של דאצ'יה נמסר כי המצב ישתנה בקרוב. היצרן הרומני יציג לראשונה בתערוכת פרנקפורט, בהמשך החודש, את תיבת ההילוכים האוטומטית שלו שמיועדת לאירופה. הפרטים על תיבת ההילוכים עדיין אינם רבים, אבל על פי דיווחים שונים באירופה (ולא רק), נראה שתיבת ההילוכים תהיה אוטומטית-רובוטית כפולת מצמד בת שישה הילוכים. התיבה תמותג כ-Easy-R.
בשלב ראשון תוצע תיבת ההילוכים האוטומטית עם מנוע ה-TCe90, בנזין, שלושה צילינדרים, ועם שני דגמים: הסטיישן-מיניוואן דאצ'יה לוגאן MCV (שאינו נמכר כרגע בישראל) והמכונית הקטנה, דאצ'יה סנדרו. אפשר להניח שבעתיד הקרוב נפגוש גם ברכב פנאי, דאצ'יה דאסטר אוטומטי.
מחברת קרסו, יבואני דאצ'יה לישראל, נמסר ל-iCar כי בשלב זה לא התקבל מידע רשמי לגבי הגעת דגמי דאצ'יה אוטומטיים לישראל.
לדגמי דאצ'יה בישראל -
דאצ'יה
למאמר זה התפרסמו 1 תגובות