בקצרה:
- הטנדר של סאנגיונג מתחיל להימכר בישראל
- יציע מנוע מוכר מהרקסטון, על בסיס דומה
- כושר ההעמסה שופר משמעותית
מצטרף חדש-ישן לקטגוריית הטנדרים: סאנגיונג מוסו נוחת בישראל 5 שנים לאחר שנחשף, ויתחרה בדגמים הפופולאריים של טויוטה ואיסוזו. כושר ההעמסה שופר משמעותית לעומת דורות קודמים, וכך גם האבזור והביצועים. המחיר לעומת זאת נמוך רק במעט מזה של המתחרים היפניים, ומתחיל ב-260 אלף שקל.
בדומה לאקטיון ספורטס אותו הוא מחליף, גם המוסו מבוסס על שלדת סולם עם מיתלים נפרדים מלפנים וסרן חי מאחור, אבל קפיצי עלים ולא סליל מאחור, לטובת כושר העמסה גבוה משמעותית מקודמו (1,165 ק"ג), וגבוה גם בכ-100 ק"ג ממתחריו היפניים. גם הארגז של הסאנגיונג ארוך בכ-4 ס"מ מאיסוזו וב-8.5 ס"מ מטויוטה (161 ס"מ), ורחב ב-4 ס"מ מה-D-מקס וב-3 ס"מ מההיילקס (157 ס"מ). כושר הגרירה (3 טון) נמוך בחצי טון.
מנוע טורבו-דיזל עם ארבעה צילינדרים בנפח 2.2 ליטר (202 כ"ס) מגיע מסאנגיונג רקסטון, אבל תיבת ההילוכים האוטומטית שונה - שישה הילוכים מול שמונה ברכב הפנאי-שטח. תיבת העברה מאפשרת הנעה אחורית לכביש, כפולה לשטח והילוך כוח לשטח טכני עם נעילת דיפרנציאל אחורית אוטומטית של Eaton. לצד המפרט המרשים, מרווח הגחון (22 ס"מ) ובעיקר זוויות הגישה-נטישה (20.5-19.5 מעלות) צנועים משמעותית מהמקובל בקטגוריה.
רשימת האבזור כוללת כציוד תקני בגרסת הבסיס לוח מחוונים דיגיטלי ("12.3), מסך מגע ("8), בקרת אקלים מפוצלת ומפתח חכם. הגרסה הבכירה מוסיפה ריפודי עור, כיוון חשמלי וחימום למושבים הקדמיים וחלון שמש, בעלות של 20 אלף שקל. אבזור הבטיחות בכל הגרסאות כולל בלימה אוטונומית, והתרעת על סטייה מנתיב ושטחים מתים.
פורסם לראשונה ב- 22.03.23
למאמר זה התפרסמו 0 תגובות