השמועות על מנוע ותיבת הילוכים חדשה ללנד קרוזר מסתובבות ברשת כבר לא מעט חודשים, אך עד עכשיו לא היה ברור אם המנוע החדש – שמבטיח ביצועים וצריכת דלק טובים יותר – בכלל יגיע ארצה ואם כן, מתי. על השאלות האלה עונה היום חברת יוניון מוטורס. כן, ועכשיו.
טויוטה לנד קרוזר מקבל את מנוע הטורבו דיזל החדש שנפחו 2.8 ליטר (200 סמ"ק פחות מהמנוע היוצא) ומשודך לתיבת הילוכים אוטומטית עם שישה הילוכים (אחד יותר מהתיבה המוחלפת). ההורדה מאחד לצד ההוספה בשניה עוזרים ללנד קרוזר להציג צריכת דלק טובה יותר – 13.5 ק"מ לליטר לעומת 12.3 עם יחידת ההנעה הקודמת בלי איבוד משמעותי של כח – 172 כ"ס לעומת 190 בדגם הקודם. למעשה, הודות לשיפור מגדש הטורבו ומצנן הביניים שלו, טויוטה אפילו הצליחה לסחוט קצת יותר מומנט מהמנוע החדש, עם נתון שעומד כעת על 45.9 קג"מ המושגים בטווח שבין 1,600-2,400 סל"ד לעומת 42.8 שהפיק המנוע היוצא.
המנוע החדש של הלנד קרוזר עשה את דרכו אל כל הגרסאות הישראליות והוא יוצע בגרסה הקצרה בעלת שלוש הדלתות ובגרסה הארוכה בעלת חמש הדלתות. המחירים נותרו ללא שינוי והם מתחילים ב-299,900 שקל לרמת גימור Select קצרה עם חמישה מושבים או 349,900 שקל לארוכה עם שבעה מושבים ו-369,900 שקל לגרסת Luxury הבכירה.
לדגמי טויוטה בישראל - טויוטה
למאמר זה התפרסמו 0 תגובות