טויוטה קאמרי בדור ה-11 שלה נחשפה לפני כ-3.5 שנים וכעת מציגה היצרנית היפנית מתיחת פנים למכונית המנהלים, שמוכוונת בעיקר לשוק האמריקאי אך משווקת גם בישראל.
בטיחות
בתחום הבטיחות מתחדשת הקאמרי עם מערך הבטיחות Toyota Safety Sense 2.5+ המשודרג ו-10 כריות אוויר בכל הגרסאות.
מערכת בלימת החירום האוטונומית מזהה כעת גם רוכבי אופניים (בתאורת יום) והולכי רגל בתנאי תאורה חשוכים. עוד מזהה המערכת תנועה חוצה מלפנים של רכבים והולכי רגל וכן נוספה מערכת אקטיבית לסיוע לנהג בתמרוני חירום והתחמקות ממכשול (כולל זיהוי רכבים, הולכי רגל ואופניים).
בקרת השיוט האדפטיבית מסוגלת לשמור על מרכז הנתיב ולעקוב אחר רכב בנתיב עד למצב עצירה. כמו כן בעת ביצוע עקיפה, במידה ויופעל האיתות יחד עם הפניה קלה של ההגה המערכת תתחיל לבצע האצה קלה (במידה והמהירות שהוגדרה נמוכה ממהירות הנסיעה) ובסיום העקיפה תאיץ עד למהירות שנקבעה ובהתאם לתנאי הדרך. בנוסף המערכת גם יכולה להסתנכרן עם מערכת זיהוי התמרורים.
התרעת שכחת ילד במושב האחורי תוצע כסטדנרט בכל רמות הגימור. מדובר במערכת פשוטה יחסית אשר מתריעה במידה והדלתות האחוריות נפתחו במהלך 10 דקות מהנעת הרכב או בכל זמן מרגע כיבוי הרכב.
מערכות אלו מצטרפות למערכות הקיימות כגון התרעת רכב בשטח מת, התרעת תנועה חוצה מאחור כולל בלימה אוטונומית ומעבר אוטומטי לאורות גבוהים.
וגם: לקסוס LS מתעדכנת
מותג היוקרה של טויוטהה מציג מתיחת פנים לספינת הדגל שלו. החזית מעודכנת בהתאם למה שפגשנו בלקסוס IS המחודשת עם פנסים חדשים ושבכת שעון החול הגדולה.
לצד העדכון החיצוני המינורי, מתחת לפני השטח התחדשה ה-LS במערכת מתלים אדפטיביים חדשה ובתושבות מנוע משופרות - אלו נעדו לשיפור נוחות הנסיעה וצמצום רעשי החוץ בסיוע מערכת חדשה לנטרול רעשים.
בתוך מכונית הפאר המושבים השתדרגו בחומרים משופרים ומסך המולטימדיה הוא כעת מסך "צף" בגודל 12.3 אינץ' עם קישוריות לטלפון הסלולרי. בתחום הבטיחות שומרת ה-LS על היצע עשיר כבעבר יחד עם שיפור למערכת בקרת השיוט האדפטיבית המסוגלת כעת לעבור בין נתיבים ולבצע עקיפה עצמאית.
יחידות ההנעה נתרו כשהיו, אך בלקסוס מציינים כי זמינות הכוח במנועי הבנזין שופרה ואילו הגרסה ההיברידית תשתמש יותר במנוע החשמלי לטובת חיסכון בדלק וסיוע בסל"ד נמוך.
למאמר זה התפרסמו 1 תגובות