יגואר לא הצליחה עד כה לגלוש על נחשול הצמיחה של פלח רכבי היוקרה בישראל אולם במרץ 2008 יצטרף לשורותיה אחד מכלי הנשק המרשימים ביותר, שהציג המותג עד כה. זוהי היגואר XF החדשה, שאמורה להחליף את ה-S-TYPE ולהתמודד ישירות מול מרצדס E קלאס וב.מ.וו סדרה 5 בלב שוק רכבי המנהלים היוקרתיים.
ה-XF מאמצת שפת עיצוב שונה מאד מהקימורים הקלאסיים-מוחצנים של קודמתה. יש לה עיצוב מוצק ואגרסיבי עם זנב משתפל, שמסווה תצורת סדאן ארבע-דלתות בתוך עיצוב זורם דמוי קופה. העיצוב הזה מסתיר גם ממדים מכובדים מאד: המכונית נמתחת לאורך של 4.96 מ' ורוחב 1.87 מ' וניצבת על בסיס גלגלים מכובד באורך 2.91 מ'. פנים הרכב שומר על העיצוב הבריטי הקלאסי בשילוב עם שלל מערכות היי-טק ופתרונות הנדסת אנוש מקוריים. השליטה על תיבת ההילוכים, למשל, מתבצעת באמצעות גלגל רוטורי מרכזי, שחוסך את הצורך במוט מקובל, ובאמצעות מנופים על ההגה. גם איכות הייצור אמורה לקבוע סטנדרטים חדשים לטענת היצרן, כולל את תא הנוסעים השקט ביותר, שקיים כיום בפלח הזה.
מבחר המנועים יכלול את מנועי ה-V6 וה-V8 המוכרים של יגואר בהספקים של 240 כ"ס, 300 כ"ס ו-420 כ"ס וגם מנוע טורבו-דיזל חזק, שיוצע כבר מהשלב הראשון.
ביגואר-ישראל מנבאים לה פוטנציאל מכירות רציני, בין השאר בזכות העיצוב המאופק יותר משל ה-S טייפ היוצאת. המחירים יכוונו לעבר מחירי המתחרות הגרמניות המובילות.
יגואר XF החדשה
לדגמי יגואר בישראל- יגואר
פורסם לראשונה ב- 01.01.08
למאמר זה התפרסמו 0 תגובות