עיצוב
העיצוב החיצוני התעדכן עם פגוש חדש, סבכה קדמית שונה וצמד יחידות תאורה חדשות. מאחור השינוי פחות בולט עם פגוש מעודכן בעיקר בחלקו התחתון ואילו מבפנים העיצוב נותר דומה.
המידות החיצוניות נותרו ללא שינוי, פרט לס"מ אחד פחות בגובה הרכב שעומד מעתה על 145 ס"מ. נפח תא המטען נותר זהה ועומד על 480 ליטרים.
יחידת הנעה
מנועי הבנזין נותרו ללא שינוי. גרסת ה-1.4 ליטרים מספקת 100 כ"ס ונתון מומנט מירבי של 13.5 קג"מ ב-4,000 סל"ד, משודכת לתיבה אוטומטית בעלת 6 הילוכים ומאיצה ל-100 קמ"ש ב-13.4 שניות. צריכת הדלק המשולבת עומדת על 14.5 ק"מ לליטר.
גרסת ה-1.6 ליטרים מספקת 123 כ"ס ונתון מומנט מירבי של 15.4 קג"מ ב-4,850 סל"ד, משודכת גם כן לתיבה אוטומטית עם 6 הילוכים ומאיצה ל-100 קמ"ש ב-11.3 שניות. צריכת הדלק המשולבת עומדת על 14.9 ק"מ לליטר.
רמות גימור
יונדאי אקסנט המעודכנת משווקת ברמת גימור אחת Inspire הזהה בשתי יחידות ההנעה והיא נותרה זהה לקודמתה.
האבזור אינו עשיר במיוחד וכולל חיישני תאורה, חיישני ומצלמת רוורס ומערכת מולטימדיה בגדול 8 אינץ' הכוללת קישוריות אנדרואיד אוטו ואפל קארפליי.
למרות העדכון, מערכות בטיחות מתקדמות עדיין נעדרות מהמפרט ואת מקומן תופסת מערכת מובילאיי בהתקנה מקומית.
פורסם לראשונה ב- 24.01.21
למאמר זה התפרסמו 0 תגובות