יונדאי טוסון הוא רכב הפנאי הראשון של היצרן הקוריאני שמקבל חבילת עיצוב N ועדכון למערכת ההיגוי והמתלים והוא מצטרף ליונדאי i30 N Line שהוצגה לפני כ-8 חודשים. יונדאי טוסון N Line יציע 3 מנועים, הנעה קדמית או כפולה ועיצוב חיצוני ופנימי ספורטיבי יותר.
עיצוב
על מנת להיות ראוי לתווית N Line הטוסון הספורטיבי קיבל פגושים בעיצוב שונה ושבכה קדמית בגימור שחור. גם יחידות התאורה הקדמית זכו להשחרה לחלקן הפנימי ותאורת יום לד בעיצוב חדש. בנוסף לכך חישוקים קלים בגודל 19 אינץ' בצבע שחור מבריק כמו גם מראות הצד והספויילר האחורי.
בפנים הרכב נפגוש מושבים ספורטיביים בריפוד משולב עור עם סמלי N ותפירה אדומה כמו גם ידית הילוכים והגה מצופה עור מחורר בתפירה אדומה ודוושות אלומיניום.
יחידות הנעה
יונדאי טוסון N Line יציע 3 מנועים – שני דיזל ובנזין אחד. מנוע הבנזין מוכר מהטוסון טורבו והקונה המשווקים בישראל. מדובר במנוע טורבו-בנזין בנפח 1.6 ליטר בעל הספק של 177 כ"ס. בטוסון N Line הוא יוצע עם הנעה קדמית וישודך לתיבה ידנית בעלת 6 הילוכים או רובוטית כפולת מצמדים בעלת 7 הילוכים. צריכת הדלק המשולבת (בתקן WLTP) עומדת על כ-12.6 ק"מ לליטר (לגרסה האוטומטית)
מנוע טורבו-דיזל 2.0 ליטר בעל הספק של 185 כ"ס הכולל יחידה מיקרו-היברידית 48V בדומה לזו הקיימת בקיה סופרטז' דיזל (גרסה אשר אינה משווקת בישראל) המסייעת בצמצום צריכת הדלק. זוהי יחידת ההנעה החזקה בהיצע הטוסון ומציעה גם הנעה כפולה.
לראשונה מציגה יונדאי גם את מנוע הדיזל 1.6 ליטר בשילוב יחידה מיקרו היברידית. מנוע זה מספק 136 כ"ס ומשודך לתיבה ידנית עם 6 הילוכים או רובוטית כפולת מצמדים עם 7 הילוכים. צריכת הדלק (בתקן WLTP) במסלול משולב עומדת על כ-17.5 ק"מ לליטר (לגרסה האוטומטית).
בנוסף ליחידת ההנעה החדשה הטוסון הספורטיבי עבר כיול מחדש לתגובות ההגה שכעת לדברי יונדאי הן מדויקות וליניאריות יותר ומערכת המתלים הוקשחה ב-8% מלפנים ו-5% מאחור.
לדגמי יונדאי בישראל – יונדאי
למאמר זה התפרסמו 1 תגובות