בקצרה:
- צמד מתיחות פנים ביונדאי
- ה-i10 זוכה לתוספת מערכות בטיחות ולוח מחוונים דיגיטלי
- באלנטרה השינוי הוא חיצוני בלבדהחטיבה האירופאית של
יונדאי פרסמה הודעה רשמית על מתיחת פנים ל-i10 הקטנטנה, בזמן שבדרום קוריאה פורסמו תמונות ראשונות של האלנטרה המעודכנת. אבל אל תמהרו למכור את הרכב הישן: מהיבואנית נמסר כי האלנטרה המחודשת צפויה לנחות בישראל רק בשנה הבאה, בעוד מועד ההגעה של ה-i10 כלל אינו ידוע בשלב זה.
מתיחת הפנים של
יונדאי i10 כוללת עדכון קל לחלק הפנימי של יחידות התאורה הראשיות, לצד פנסי תאורת יום חדשים במבנה המפוצל לארבע יחידות. גם הסבכה הקדמית התעדכנה עם עיצוב חלת דבש, בעוד מאחור השינוי מינורי יותר ומסתכם בחתימת לד חדשה בצורת האות H ליחידות התאורה.
בתא הנוסעים ניתן לפגוש בלוח מחוונים דיגיטלי חדש, ללא תצוגות מתחלפות - בדומה למסך המוצע בגרסאות הבסיס של קיה נירו וספורטז'. כמו כן נוספו שקעי USB חדשים בטייפ C מלפנים ומאחור, לצד תאורת אווירה בגווני כחול וחבילת צבע הכוללת קווים בצבע סגול על המושבים, תפרי הדיפונים, פתחי המיזוג והקונסולה המרכזית.
בתחום הבטיחות משדרגת יונדאי את המפרט עם בלימה אוטונומית שכעת כוללת גם זיהוי רוכבי אופניים, מערכת לשמירה על מרכז הנתיב והתרעה על שכחת ילד במושב האחורי.
במקרה של
יונדאי אלנטרה היצרנית לא משחררת מידע מלבד תמונות בודדות, בהן ניתן לזהות עיצוב חדש לחזית, עם יחידות תאורה צרות יותר שפס תאורה רוחבי מחבר ביניהן בדומה לקונה ולסטאריה וכן סבכה רחבה יותר עם כונסי אוויר גדולים מבעבר. מאחור השינוי העיקרי הוא הפגוש האחורי שהוגדל משמעותית וזכה לפס עיטור כסוף. בתא הנוסעים לא חלו שינויים, למעט גוון חדש לריפודי המושבים.
למרות שלא פורסמו נתונים טכניים, ניתן להניח כי האלנטרה תמשיך להימכר בישראל עם יחידת ההנעה ההיברידית המוכרת, עם מנוע בנזין בנפח 1.6 ליטרים, תיבת 6 הילוכים כפולת מצמדים והספק משולב של 139 כ"ס.
למאמר זה התפרסמו 2 תגובות