תיבת ההילוכים בגרסת הטורבו היא אוטומטית פלנטרית עם 8 הילוכים (לעומת 6 בהיברידית) וצריכת הדלק עומדת על 13.1 ק"מ לליטר, לעומת 20 ק"מ לליטר בהיברידית. הבדלים נוספים בין השתיים: נפח מיכל הדלק גדל בגרסת הטורבו ב-10 ליטרים ל-60 ליטרים בסך הכל, חישוקי הגלגלים גדלו מ-17 ל-18 אינץ' ואילו המשקל העצמי ונפח תא המטען כמעט ולא השתנו. שתי הגרסאות עדיין לא מורשות לגרירה.
גרסת הכניסה "סופרים" תוצע עם מפרט אבזור שכולל בין היתר מסך מולטימדיה בגודל "8, הנעה מרחוק, תצוגה עילית, בלם יד חשמלי, מראה מתכהה, תאורת לד מלאה, מושבי עור חשמליים עם אוורור וחימום, חימום לגלגל ההגה, טעינה אלחוטית ותאורת אווירה פנימית.
מפרט אביזרי הבטיחות כולל 9 כריות אוויר, בלימת חירום אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל ורוכבי דו-גלגלי, תיקון סטיה מנתיב, ניטור שטחים מתים, התרעת תנועה חוצה מלפנים ומאחור, בקרת שיוט אדפטיבית והתרעה על שכחת ילד מאחור.
בהשוואה לגרסת הכניסה ההיברידית "פרסטיז'", כוללת ה"סופרים" כמה תוספות כמו מושבי עור, תאורת אווירה, זכרון לכוונון המושבים ואוורור למושבים, אך מחסירה פריטים כמו חיישני חניה מאחור, גג שמש פנוראמי ו-וילונות צד מאחור.
הגרסה הבכירה "לימיטד" זהה לרמת האבזור המקבילה בגרסה ההיברידית, וכוללת תוספות כמו מצלמות היקפיות, לוח מחוונים דיגיטלי, צילום חי של השטחים המתים על גבי לוח המחוונים, גג שמש פנוראמי וחיישני חניה מלפנים ומאחור.
ב-3 הרבעונים הראשונים של 2021 העלתה יונדאי על כבישי ישראל 2,107 יחידות של הסונטה, לעומת 1,663 יחידות של סקודה סופרב, 585 יחידות של טויוטה קאמרי ו-4,706 יחידות של טסלה מודל 3.
למאמר זה התפרסמו 5 תגובות