בקצרה
- גרסה היברידית-נטענת חדשה לקאיין
- המחיר: החל מ-1.165 מיליון שקלים
- תגיע לישראל ברבעון הראשון של 2024
פורשה תתחיל לשווק גרסה היברידית-נטענת נוספת לקאיין, עם מנוע נתמך חשמל שלישי לדגם, שמיום הצגתו הפך להיות רב המכר של המותג. הגרסה החדשה נקראת 'S הייבריד' ותמוצב בין ה-E ל-טורבו ההיברידיים. היא גם מחליפה גרסה קודמת עם שם זהה ששווקה לפני מתיחת הפנים האחרונה.
ל'S הייבריד' לפני מתיחת הפנים היה מנוע טורבו-בנזין בנפח 3.0 ליטר שהפיק 340 כ"ס, ומנוע חשמלי עם 136 כ"ס ליצירת הספק משולב של 462 כ"ס. גם לגרסה החדשה יש מנוע 3.0 ליטר טורבו-בנזין אבל ההספק טיפס ל-353 כ"ס. גם הספק המנוע החשמלי צמח (176 כ"ס), ובסך הכל יעמוד ההספק המרבי על 519 כ"ס.
הסוללה בגרסת 'S הייבריד' דומה לשאר הגרסאות ההיברידיות-נטענות של קאיין - 25.9 קוט"ש (לעומת 17.9 קוט"ש בדגם הפורש) וטווח הנסיעה על חשמל בלבד נע בין 71-78 ק"מ – נדיב משמעותית מ-43 הק"מ בעבר.
כצפוי, הביצועים בגרסה החדשה טובים יותר: תאוצה מעמידה ל-100 קמ"ש ב-4.7 שניות ועד למהירות מרבית של 263 קמ"ש (לעומת 5.0 שניות ו-252 קמ"ש).
מה אנחנו חושבים: פורשה ממשיכה במאמציה לשמר קאיין אטרקטיבי ורלוונטי, והגרסה החדשה בוודאי תעזור במשימה. במיוחד כשתוכניות פורשה הן להמשיך ולייצר את הדור הנוכחי עד סוף העשור, ולהציג גרסה חשמלית לחלוטין, על פלטפורמה אחרת, כבר ב-2025.
פורסם לראשונה ב- 26.09.23
למאמר זה התפרסמו 1 תגובות