לקסוס UX ישווק עם שתי יחידות הנעה, כאשר לשתיהן הנעה קדמית ותיבת הילוכים רציפה. לקסוס UX200 (גרסת הבנזין) מצויד במנוע 2.0 ליטרים בהספק של 173 כ"ס ועם מומנט מירבי של 20.9 קג"מ. ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 9.2 שניות וצריכת הדלק במסלול משולב עומדת על 14.7 ק"מ לליטר (בתקן WLTP).
לקסוס UX250h (הגרסה ההיברידית) מצויד גם כן במנוע בנזין בנפח 2.0 ליטרים (עם הספק מופחת) אך בשילוב המנוע החשמלי ההספק המשולב עומד על 184 כ"ס. מדובר במנוע זהה למנוע הקיים בקורולה האצ'בק וסטיישן (אך לא בישראל). ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 8.5 שניות וצריכת הדלק במסלול משולב עומדת על 18.2 ק"מ לליטר (17.9 ק"מ לליטר בגרסת F-Sport).
רמות גימור
לקסוס UX ישווק ב-3 רמות גימור, כאשר בתחום הבטיחות כל רמות הגימור כוללות 8 כריות אוויר (שתי כריות לברכי הנהג והנוסע), מעבר אוטומטי לאורות גבוהים, בקרת סטייה מנתיב הכוללת התערבות אקטיבית בהיגוי, התרעת התנגשות ובלימת חירום אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית ומערכת זיהוי תמרורים.
רמת הכניסה Luxury כוללת גם כניסה והנעה ללא מפתח, בלם יד חשמלי עם פונקציית Auto Hold, מסך מולטימדיה בגודל 7 אינץ' ומסך 7 אינץ' בלוח המחוונים, מערכת שמע עם 6 רמקולים, בקרת אקלים מפוצלת, חיישני גשם, חיישני חנייה אחוריים וקדמיים, מצלמת רוורס, מראות צד ומראה פנימית נגד סנוור, תאורת לד מלאה וחישוקים קלים בגודל 18 אינץ'.
רמת הגימור Premium מוסיפה חלון גג חשמלי, ריפודי עור, מושבים קדמיים מחוממים, משטח הטענה אלחוטי, פנסי ערפל עוקבי פניה ושמשות אחוריות כהות.
רמת הגימור F-Sport (הזמינה רק עם יחידת ההנעה ההיברידית) מוסיפה על כל אלו גם הגה עם כוונון חשמלי, מושבים קדמיים עם כוונון חשמלי, מסך מולטימדיה בגודל 10.25 אינץ', מערכת שמע עם 8 רמקולים, דוושות אלומיניום, מנופי העברת הילוכים מגלגל ההגה ופריטי עיצוב בסגנון ספורטיבי ובהם גריל קדמי שונה, דיפוני פנים עשויים אלומיניום, ציפוי עור מחורר להגה ולוחיות סף בדלתות.
לקסוס UX – מחירים:
לקסוס UX 200 ברמת גימור Luxury יעלה 205,000 שקל
לקסוס UX 200 ברמת גימור Premium יעלה 225,000 שקל
לקסוס UX 250h ברמת גימור Luxury יעלה 228,000 שקל
לקסוס UX 250h ברמת גימור Premium יעלה 248,000 שקל
לקסוס UX 250h ברמת גימור F-Sport יעלה 265,000 שקל
לדגמי לקסוס בישראל – לקסוס
למאמר זה התפרסמו 5 תגובות