המיאטה הנוכחית נמצאת איתנו מ 2006, אולם עד אז בוצעו בה שינויים קלים מאוד מבחינת העיצוב. למעשה, הדור הנוכחי (השלישי במספר) נראה כמעט זהה לזה שהוצג עוד בשנת 2002. לא עוד. במאזדה החליטו שהגיע הזמן לעשות שינויים קצת יותר משמעותיים, והנה התוצאה:
התמונה היחידה שפורסמה היא של חזית הרכב, מה שכנראה מעיד שרוב השינויים בוצעו שם. ניתן להבחין מייד בשני השינויים הבולטים יותר. מיאטה מתוחת-הפנים קיבלה גריל חדש, גדול ועמוק יותר, שמזכיר צורה של V בניגוד לגריל הנוכחי שיותר בצורה אובלית. עוד שינוי הבולט לעין הוא פנסי הערפל, שבדגם הקודם היו בתוך שקעים עגולים.
מיאטה המחודשת צפויה להגיע ארצה לקראת סוף שנת 2008, עם תג מחיר זהה לנוכחית, לנוכח העובדה שהשינויים שבוצעו הם קוסמטיים בלבד ואינם כוללים תוספות אבזור או שדרוגים נוספים.
עוד כמה חידושים מבית מאזדה שיוצגו בתערוכת פריז הם שתי יחידות הנעה חדשות - 2.2 ליטר טורבו דיזל שמתוכנן להימכר עם המאזדה 6, ומנוע טורבו דיזל נוסף בנפח 1.6 ליטר שיוצמד למאזדה 2. שני המנועים הללו כנראה לא יגיעו אלינו, עקב חוסר ההתעניינות של הצרכן הישראלי וחברות הליסינג במנועי דיזל.
וכמובן, אחד המוצגים היותר מעניינים השנה, הקונספט החדש - קיורה. הקיורה מיועדת להיות מכוניות עירונית קטנה וחסכנית. בשונה ממכוניות קונספט אחרות המתבססות על הנעה אלטרנטיבית, קיורה מצוידת במנוע בנזין בעל נפח קטן ביחד עם טכולוגית דימום-הנעה לנסיעות עירוניות. פרטים מלאים בנוגע לקונספט קיורה ייחשפו עם הצגתה בתערוכת פריז (תחילת אוקטובר).
לדגמי מאזדה ישראל
פורסם לראשונה ב- 06.09.08
למאמר זה התפרסמו 0 תגובות