1.
3. להוציא מגבה (ג'ק), מפתח גלגלים, צמיג חלופי (רזרבי) תקין ומנופח. כפפות גננים ישמרו על כפות הידיים נקיות 4. לשחרר את ברגי הגלגל שחרור חלקי (בשום אופן לא להסיר אותם לגמרי)
5. לבחור בקפידה את נקודת העיגון של המגבה (ג'ק) למכונית – בדרך כלל יש שקע מתאים6. להגביה את המכונית כך שהצמיג הנקור יהיה באוויר, בגובה של 2-3 ס"מ מעל הקרקע
7. לשחרר את הברגים ולהסיר את הצמיג הנקור. כדאי להניח אותם בגב ה"צלחת", כיסוי הגלגל - כך שלא יאבדו
8. שלב התקנת הגלגל החלופי: להתאים את החורים שבגלגל החלופי כך שיקבילו לברגים. רצוי לעשות זאת כשהגלגל עדיין מונח על הקרקע, כדי לחסוך במאמץ לגב9. לסגור את הברגים אבל לא לגמרי
10. לסגור את המגבה ולהנמיך בחזרה את המכונית
11. להדק את הברגים באלכסון – לא בורג ליד בורג, אלא בורג מול בורג
12. לא לשכוח להחזיר את הכלים והגלגל למכונית. לא לצחוק – נהגים נוטים לשכוח אותם זרוקים בצד
פורסם לראשונה ב- 01.01.07
למאמר זה התפרסמו 2 תגובות