למזראטי MC20 מנוע מפיתוח עצמי של מזראטי, לעומת דגמים אחרים של המותג שלהם מנועי פרארי. ל-MC20 מנוע טורבו-בנזין בנפח 3.0 ליטרים ובתצורת V6 המספק 630 כ"ס ונתון מומנט מירבי של 74.4 קג"מ. ההנעה אחורית ואל המנוע משודכת תיבה כפולת מצמדים בעלת 8 הילוכים. ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 2.9 שניות בלבד ואילו צריכת הדלק המשולבת עומדת על 8.7 ק"מ לליטר.
הנתונים המרשימים מתקבלים הודות לשימוש נרחב בסיבי פחמן, הן בשלדת הרכב והן בחלקים שונים של המרכב, כך שמתקבל נתון משקל נמוך למדי הדומה למשפחתית מודרנית - 1,550 ק"ג בלבד. עוד בתחום הספורטיבי תציע ה-MC דיפרנציאל מוגבל החלקה, בולמים ספורטיביים אדפטיביים, בורר מצבים על טהרת מצבי הנהיגה הספורטיביים ובקרת שיגור.
לצד היותה מכונית ספורט מרשימה ה-MC20 לא מוותרת על אביזרי נוחות כגון כניסה והנעה ללא מפתח, תאורת לד, מושבים קדמיים מתכווננים חשמלית עם זכרונות למושב הנהג, מנופי העברת הילוכים עשויים אלומיניום, לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 10.25", מסך מולטימדיה בגודל 10.2" הכולל קישוריות אנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, משטח טעינה אלחוטי, בקרת אקלים מפוצלת, חיישני גשם ותאורה, מראה מרכזית דיגיטלית, חיישני חניה אחוריים ומצלמת רוורס.
תחום הבטיחות דל, עניין נפוץ ברכבי ספורט ייעודיים, וכולל למעשה 4 כריות אוויר וללא מערכות בטיחות אקטיביות. המשמעות היא כי תפגשו במזראטי MC20 מערכת התרעה בהתקנה מקומית.
פורסם לראשונה ב- 27.12.21
למאמר זה התפרסמו 1 תגובות