לאט לאט, זו מסתמנת כמגמה: יבואני הרכב מורידים מחירים. כרגע אמנם לא מדובר בדגמים הפופולאריים ביותר, אך התמחור המחודש פותח אפשרויות חדשות בשוק ועשוי בהחלט לשפר מכירות של דגמים מסוימים. בקטגוריית הקטנות (שלא לומר קטנטנות), יורד מחירה של סיטרואן C1, אחותה התאומה של פיג'ו 107, ב-6,500 שקל. הגרסה הידנית תעלה 59,990 שקל, ואילו הגרסה הרובוטית תעלה 64,990 שקל. יצוין כי במסגרת מבצעים שונים נמכרה ה-C1 במחירים אלו גם בשנה שעברה. במחירים של פיג'ו 107 לא נרשמו שינויים, מה שהופך אותה למעשה לרכישה לא משתלמת במחיר המחירון הרשמי.
סיטרואן C1. המכונית הזולה בישראל עם גיר אוטומטי, יחד עם סוזוקי אלטו / צילומים: יצרניותפיג'ו 3008 הוזל בסכום של 10,000 שקל, וכעת תעלה הגרסה הבסיסית 159,990 שקל. מדובר באחד מהמחירים הנמוכים בשוק לג'יפון מסוגו, כאשר לפיג'ו יש יתרון ייחודי בסגמנט של מנוע טורבו-בנזין (1,600 סמ"ק, 156 כ"ס). ג'יפונים אחרים עם מנועי טורבו, כדוגמת פורד קוגה ופולקסווגן טיגואן, נמכרים במחירים גבוהים יותר משמעותית.
גם המיניוואן פיג'ו 5008 הוזל ב-10,000 שקל, ומחירו ההתחלתי יעמוד מעתה על 164,990 שקל. מאידך, התייקרה פיג'ו 308 ב-4,000 שקל לסכום של 126,990 שקל - אך יש לציין כי מדובר בדגם שלא רלוונטי כל כך לשוק הישראלי, שכן במהלך 2014 יגיע הדגם החדש ואילו בשנה החולפת נמכרו בישראל 98 מכוניות בלבד מדגם זה. התייקרות של 2,000 שקל נרשמה בגרסאות החזקות (92 כ"ס) של הטנדרונים פיג'ו פרטנר וסיטרואן ברלינגו.
לדגמי פיג'ו בישראל -
פיג'ולדגמי סיטרואן בישראל -
סיטרואן
פורסם לראשונה ב- 13.01.14
למאמר זה התפרסמו 3 תגובות