בקצרה:
- מיצובישי XRT יהיה דור חדש בשושלת
- דגם הקונספט הושבח בחטיבת המירוצים של היצרנית
- השיווק אצלנו מוטל בספק
מיצובישי XRT קונספט הוא יותר מרמז לקראת דור חדש ושישי במספר בשושלת הטנדרים של מיצובישי. וכחלק מההתאגדות של מיצובישי עם רנו-ניסאן, הוא צפוי בעתיד לשמש כבסיס גם לניסאן נבארה - אך לאור התמקדותה של מיצובישי בשווקים מתפתחים בשנים האחרונות, כלל לא בטוח שהוא יזכה לתקינה מערבית שתאפשר לו להימכר גם בישראל.
הדגם שמוצג כעת הוא למעשה קונספט לגרסה שעברה השבחה בראלי ארט, חטיבת המרוצים המפוארת של מיצובישי, לצורך השתתפות באליפות אסיה במרוצי שטח. זו כוללת בין היתר צמיגי שטח אגרסיביים של יוקהומה, מתקן בארגז לצמד גלגלים רזרביים ושנורקל ליניקת אוויר, אבזרים שלא יוצעו בגרסה הסדרתית.
למרות מדבקות ההסוואה על אב הטיפוס, ניתן להתרשם כי העיצוב החיצוני צפוי להפוך מודרני יותר, בעיקר בחזית עם יחידות תאורה מקוריות וסבכה גדולה ובצללית עם בתי גלגלים מודגשים. הוא ימשיך להתבסס על מכלולים חסונים כמו שלדת סולם וסרן חי עם קפיצי עלים מאחור.
מיצובישי לא חושפת בינתיים פרטים טכניים, אותם היא שומרת להשקה המלאה של הגרסה הסדרתית, אבל ניתן לשער כי הוא יוצע כבעבר עם מנוע טורבו-דיזל. תיבת העברה צפויה להיות "סופר סלקט" המוכרת של מיצובישי, עם בחירה בין הנעה אחורית לכביש יבש, כפולה-קבועה לכביש רטוב, נעילת דיפרנציאל מרכזית לנסיעת שטח, והילוך כוח קצר לשטח טכני. בעתיד הוא יקבל גם גרסה חשמלית מלאה, מערכת הנעה שמוצעת בנתיים רק בטנדרים של יצרניות אמריקאיות, ולא במתחרים הישירים כמו איסוזו דימקס וטויוטה היילקס.
למאמר זה התפרסמו 0 תגובות