לא שמישהו ביבואן כיוון לכך, אבל אפשר למצוא כאן משהו סימבולי. קיה פיקנטו מושקת דווקא היום, הראשון למאי, בישראל. חג הפועלים יציין השנה גם את המגמה ההולכת וגוברת בשוק הרכב המקומי – גידול מטורף בהיצע ובביקוש של קטגוריית "מכונית לכל פועל".
[לעמוד הדגם בקטלוג iCar: קיה פיקנטו - רכב חדש]
קיה פיקנטו. סוחבת גם בעלייה / תמונות יצרן
אחרי ההצלחות של סוזוקי אלטו, יונדאי i10, פיג'ו 107 ו – ממש לאחרונה – שברולט ספארק, מצטרפת גם קיה לסגמנט הצומח ביותר בישראל (באירופה ובאסיה מכוניות עירוניות היו פופולאריות עוד הרבה קודם). קיה פיקנטו תוקפת את הזירה הלוהטת משתי חזיתות: הראשונה היא חברות ליסינג, השכרה ולקוחות פרטיים שמעדיפים רכב ספרטני וחדש על רכב מפנק יותר ומשומש. אלו הם הלקוחות הפוטנציאליים של גרסת ה-3 צילינדרים של קיה פיקנטו. מנוע 998 סמ"ק, 69 כוחות סוס וגיר ידני. החזית השנייה כוללת נהגים ונהגות עירוניים שמוכנים למתוח את התקציב מ-61,900 שקל ל-74,200 או קצת יותר (בהתאם לרמת הגימור). הם יקבלו תיבה אוטומטית ומנוע גדול יותר: 1.25 ליטר, 85 כ"ס וביצועים עדיפים של 13.4 שניות מאפס למאה קמ"ש (לעומת 14.4 שניות במנוע הקטן).
לפחות ע"פ נתוני היצרן, צריכת הדלק המרשימה של הפיקנטו הידנית עומדת על 23.8 ק"מ לליטר – החסכונית ביותר בקטגוריה. הפיקנטו היקרה יותר תלגום ליטר בנזין על כל 18.8 ק"מ. כל הגרסאות מצוידות ב-6 כריות אוויר.
לדגמי קיה בישראל – קיה
פורסם לראשונה ב- 01.05.11
למאמר זה התפרסמו 2 תגובות