היצרן הקוריאני הקטן סאנגיונג ממשיך לחדש, וכעת מוחלפים מנועי הדיזל בדגמי הרקסטון והרודיוס. במקום מנועי ה-2.0 ליטר הותיקים, שהציעו הספק של 155 כ"ס בלבד, ישווקו השניים מעתה עם מנוע דיזל בנפח 2.2 ליטר בהספק של 178 כוחות סוס. גם נתון המומנט צמח במקביל, והוא עומד על 40.7 קג"מ - עליה של 4 קג"מ בהשוואה למנוע המוחלף. המנוע החדש מותאם לתקן יורו6 בכל הנוגע לזיהום האוויר.
ההחלפה למנוע החדש לוותה בשדרוג של תיבת ההילוכים - מ-5 הילוכים ל-7, כאשר היבואנית מציינת כי תיבת ההילוכים מסופקת על ידי מרצדס. במקביל לשיפור בביצועים, גם צריכת הדלק השתפרה בשני הדגמים מ-12.8 ל-16.1 ק"מ לליטר, ופליטת ה-CO2 ירדה בכ-5%.
החלפת המנוע מגיעה במסגרת "מתיחת פנים" קלה, הכוללת שינויי עיצוב מעטים וגם שדרוגים לרשימת האבזור. סאנגיונג רקסטון זכה לעיצוב פנימי מחודש הכולל שינויים בקונסולה המרכזית וקישוטי כרום וכן הגה מצופה עור בעיצוב חדש. מבחוץ, פנסי תאורת היום עודכנו לתאורת LED.
סאנגיונג רודיוס זכה להגה בעיצוב חדש וכן נוסף שקע USB ליושבים מאחור הממוקם מאחורי המושבים הקדמיים.
בשנת 2015 מכרה סאנגיונג בישראל 225 מכוניות, מתוכן 123 מדגם הרודיוס ו-70 יחידות מדגם הרקסטון.
לדגמי סאנגיונג בישראל -
סאנגיונג פורסם לראשונה ב- 14.02.16
למאמר זה התפרסמו 0 תגובות