עם עיצוב סקסי ויומרות ספורטיביות, אופל אסטרה GTC תנסה לשכנע אתכם שהיא מצדיקה תוספת של 26,000 שקל לעומת האסטרה הרגילה
מאת: נועם ריין
פורסם 14.05.12
אם זה נראה כמו אסטרה, נוסע כמו אסטרה ועולה קצת יותר מאסטרה, זאת כנראה אופל אסטרה GTC. גרסת הקופה של האסטרה המשפחתית הגיעה היום לישראל עם מנוע 1.4 טורבו ותיבה אוטומטית – ובעיקר עם עיצוב מושך, שינסה למשוך את הלקוחות הפוטנציאליים של יונדאי ולוסטר ופולקסווגן שירוקו.
אופל אסטרה GTC. שווה את המחיר? / צילומים: יצרן
אופל אסטרה GTC היא גרסת 3 הדלתות של האסטרה המשפחתית, והיא תימכר בישראל עם אותה יחידת הנעה של האסטרה טורבו הרגילה (שמשמשת גם את שברולט קרוז). על אף המראה המבטיח, הביצועים סבירים בלבד עם 9.9 שניות מ-0 ל-100 קמ"ש בדרך למהירות מרבית של 199 קמ"ש. את היכולות הספורטיביות אמור לספק מערך המתלים הקדמי שנלקח בחלקו מאופל אינסיגניה OPC, וכן המרכב שהונמך ב-1.5 ס"מ לעומת האסטרה הרגילה. בהמשך ייתכן ויגיעו גרסאות מנוע חזקות יותר עבור חובבי הנהיגה. רשימת האבזור עשירה יותר מזו של האסטרה המשפחתית, והיא כוללת ריפודים משולבי עור, חישוקי "18, בקרת אקלים מפוצלת ומערכת שמע משודרגת. המחיר של אופל אסטרה GTC יעמוד על 149,990 שקל, שהם 26,000 שקל יותר מהאסטרה טורבו הרגילה.
לדגמי אופל בישראל - אופל
פורסם לראשונה ב- 14.05.12
למאמר זה התפרסמו 3 תגובות