העיצוב החיצוני מתעדכן בחזית ספורטיבית משהו ובלוגו המותג החדש. סבכת "אף הנמר" זוכה לעיצוב עדכני ולזווית חדה יותר וכונסי האוויר המדומים שבפגוש החדש גדולים יותר. כמו כן יחידות התאורה זוכות לחתימה אור חדשה ותאורת לד זוותית שגם משמשת כפנסי האיתות. מהצד נפגוש בחישוקים קלים בעיצוב חדש.
מאחור צמד יחידות התאורה מקבלות גם הן חתימת אור חדשה ועיצוב "חלת דבש" בגרסאות ה-GT Line וה-GT, פתחי האוורור המדומים שמאחור גדולים במעט וישנו גימור חדש בשחור מבריק לחלקו התחתון של הפגוש, בעוד גרסת הפרוסיד מקבלת גימורים ספורטיביים כגון פס אדום ופתחי מפלט עגולים. מבפנים השינוי פחות בולט, כאשר ישנו מסך מולטימדיה צף גדול יותר והגרסאות הידניות מקבלות ידית הילוכים בעיצוב חדש.
יחידות הנעה
קיה סיד המחודשת תציע מספר יחידות הנעה. מנוע טורבו-בנזין מיקרו-היברידי בנפח 1.5 ליטרים שהוצע כבר בדגם הנוכחי במקום המנוע הקודם בנפח 1.4 ליטרים, יציע גם הפעם הספק של 160 כ"ס וישודך לתיבה כפולת מצמדים בעלת 7 הילוכים או ידנית עם 6 הילוכים.
לצידו יוצע גם מנוע הטורבו-דיזל מיקרו-היברידי בנפח 1.6 ליטרים שגם הוא כבר מוצע בדגם הנוכחי והספקו עומד על 136 כ"ס. גם הוא ישודך לתיבה כפולת מצמדים או ידנית.
קיה פרוסיד
המנוע הצנוע בהיצע יהיה בנפח 1.0 ליטר אשר מוצע למשל גם בקיה ריו, וגם לו תשודך מערכת מיקרו-היברידית, ומאידך המנוע החזק ביותר הינו טורבו-בנזין בנפח 1.6 ליטרים המספק 204 כ"ס ומשודך לתיבה כפולת מצמדים עם 7 הילוכים.
מנוע הפלאג-אין הייבריד שיוצע מוכר לנו מקיה נירו PHEV המשווקת בישראל. מדובר במנוע בנזין בנפח 1.6 ליטרים ובהספק משולב של 141 כ"ס המשודך לתיבה כפולת מצמדים עם 6 הילוכים. ליחידה הנעה זו סוללת 8.9 קוט"ש המאפשרת נסיעה חשמלית לטווח של 57 ק"מ.
קיה סיד סטיישן
אבזור ובטיחות
בקיה מציינים כי ישנה תאורת לד מלאה כסטנדרט, נוספו אופציות נוספות כגון ריפודים חדשים למושבים בשילוב זמש ועור עם תפירה מנוגדת, לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 12.3 אינץ' ומסך מולטימדיה בגודל 10.25 אינץ'. כמו כן ישנה אפשרות למפתח אלקטרוני (באמצעות הטלפון הנייד) וקישוריות למערכת הניווט והיומן וכן קבלת פרטים נוספים על הרכב, בנוסף קישוריות האנדרואיד אוטו ואפל קארפליי הינן אלחוטיות. מצלמת הרוורס שודרגה וכוללת נקודת מבט נוספת - "תצוגת נגרר". עוד ברשימת האבזור האופציונלי גם מערכת שמע מבית JBL עם 8 רמקולים.
בתחום הבטיחות שודרגו מערכות שונות ונוספו גם כאלו חדשות. מערכת בלימת החירום האוטונומית מזהה בנוסף לרכבים והולכי רגל גם כלים דו-גלגליים, מערכת התרעת הרכב בשטח מת שודרגה וכוללת כעת התערבות אקטיבית, מערכת התרעת תנועה חוצה מאחור שודרגה וכוללת גם בלימת חירום אוטונומית, ישנה מערכת להתרעת פתיחת דלת בזיהוי רכב חוצה, התרעת העייפות כוללת כעת גם התרעת תחילת תנועה של רכב מוביל. בקרת השיוט האדפטיבית מסוגלת כעת גם לעקוב אחר רכב מלפנים, ואלו יוצעו לצד המערכות המוכרות של תיקון סטייה מנתיב ואורות גבוהים אוטומטיים.
פורסם לראשונה ב- 15.07.21
למאמר זה התפרסמו 0 תגובות