בקצרה:
- שיפורים קלים לרכב הפנאי הקומפקטי
- המסכים גדלו, הבטיחות שופרה
- חשמל עדיין לא נראה באופק
ארבע שנים לאחר שנחשף, שברולט טריילבלייזר עובר מתיחת פנים - כאשר השינויים אינם דרמטיים, בלשון המעטה. הדגם המעודכן צפוי להגיע לישראל לקראת סוף השנה הנוכחית, ויתחרה כבעבר בדגמים כמו קיה סלטוס וסוזוקי קרוסאובר.
השינוי העיקרי נוגע לסביבת הנהג, עם לוח מחוונים דיגיטלי ("8) במקום יחידה אנלוגית, מסך מגע גדול יותר בגרסאות הבכירות ("11 לעומת "8), צימוד אלחוטי ל-Apple CarPlay ול-Android Auto ומשטח טעינה אלחוטי.
גם מערך הבטיחות שודרג עם בקרת שיוט אדפטיבית שלא הוצעה בעבר, בנוסף לבלימה אוטונומית, תיקון סטיה מנתיב והתרעת שטחים מתים שמוצעים בדגם הנוכחי.
שברולט תציע כעת גם גרסה המכונה 'אקטיב' המיועדת להרפתקני שטח-רך עם קפיצים ובולמי זעזועים שונים וצמיגים דו שימושיים (הנקוק דיינה פרו AT2).
היצע מנועי הבנזין לא השתנה. שלושה צילינדרים מוגדשים בנפח 1.2 ליטר (137 כ"ס) או 1.3 ליטר (155 כ"ס), תיבת הילוכים רציפה והנעה קדמית. המנוע החזק יותר מוצע גם בגרסת הנעה כפולה עם תיבת 9 הילוכים אוטומטית.
למאמר זה התפרסמו 1 תגובות