תערוכת הרכב בפריז שתערך בספטמבר הקרוב היא הזדמנות מעולה מבחינתה של שברולט להציג את החידושים הצפויים בהיצע שלה. השינויים הצפויים מגיעים על רקע הרצון של שברולט להשיג דריסת רגל בשוק האירופאי האליטיסטי.
שברולט ספארק המחודשת. שמים לב להבדלים? / צילומים: יצרן
המכונית החשובה ביותר שתוצג בפריז, מבחינת שוק הרכב הישראלי לפחות, היא שברולט ספארק שתזכה למתיחת פנים קלה. המראה החדש של הספארק יהיה מעט יותר "קרבי" ומחודד בזכות חרטום שתוכנן מחדש. לפי שברולט הקו העיצובי הוא המשך ישיר לעיצוב של הספארק מלפני מתיחת הפנים. גם תא הנוסעים יזכה לשינויים קלים ושם הדגש הוא על הגדלת שטחי האחסון. בספארק לא מתוכננים שינויים מכאניים, וטרם ידוע אם הגרסה האוטומטית שיוצרה עבור השוק האמריקאי תגיע גם לישראל.
השוק הישראלי כידוע לא ממש חובב רכבים מונעים בדיזל, ולמרות זאת המיניוואן שברולט אורלנדו זוכה בינתיים להצלחה לא רעה בכלל. בתערוכת פריז יוצג מנוע טורבו בנזין חדש לאורלנדו בנפח 1400 סמ"ק עם 140 כוחות סוס. המנוע האמור מוכר לנהגים בישראל מאופל אסטרה ובשברולט קרוז. למעשה, האורלנדו עם מנוע ה-1.4 הוא אח למחצה של אופל זאפירה שהחלה להימכר בארץ לא מזמן עם מנוע זהה.
שברולט קרוז סטיישן. כאילו שהיא לא היתה מספיק ארוכה...
על שברולט קרוז סטיישן כבר דיווחנו לכם בעבר, אבל עכשיו אפשר לספר שמכירותיה באירופה כבר החלו. הקרוז סטיישן לא שונה מהותית מהקרוז שמוכרת לכל נהג בישראל למעט העובדה שהיא מציעה תא מטען גדול משמעותית שיכול להגיע לנפח הטענה של עד 1,480 ליטר. מעבר לכך הקרוז סטישן מוצעת עם אותו היצע מנועים המוכר בישראל: 1.4 טורבו-בנזין ו-1.6 ו-1.8 בנזין. מחברת UMI, יבואנית שברולט לישראל, נמסר כי הקרוז סטיישן תגיע במידה ותזכה לתמחור מתאים – מה שכרגע לא קורה.
מכונית נוספת שתעניין בעיקר את האירופאים ואולי גם את נהגי המוניות הישראלים היא גרסת הדיזל של שברולט מאליבו החדשה. הגרסה החדשה תספק 160 כ"ס מנפח של שני ליטר, ותשווק במקביל לגרסת הבנזין של המכונית (2.5 ליטר, 190 כ"ס).
לדגמי שברולט בישראל - שברולט
פורסם לראשונה ב- 29.08.12
למאמר זה התפרסמו 2 תגובות